ct Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hei Jeg lurer på om dere som har hatt SX1 over lengre tid, nå skriver fortere med tastene til SX1 enn det dere gjorde med tradisjonellt tastatur før? Jeg tenker på de som har brukt denne telefonen sammenhengende i over en måned. Noen som vet om det er gjort noen langtidstester av tastaturet til SX1? Eventuellt hva ble resultene i forhold til vanlig tastatur? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg hadde min SX1 i et par måneder. Jeg vendte meg til tastene ganske raskt, men det gikk ikke like fort som på vanlige taster for å si det sånn. Men det gikk ikke for sakte heller. Hvis du bruker tastene mye vil du nok vende deg til dem på et par uker, men må si at var veldig uvanlig med "vanlige" taster igjen etter at jeg solgte min SX1!! Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 får den telefonen snart. skal bli artig å se hvordand en er å skrive med. tror det går fortere. er tastene gode å bruke ellers? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 De er helt greie ellers, det eneste er kanskje ved bruk av enkelte spil som ikke er beregnet for taste oppsettet til SX1 da;) Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 jeg har hatt den i 4 mnd nå. Jeg skriver nokså fort vil jeg si. Omtrent samme hastighet som ved normal tasteoppsett. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg lurer på en ting.. Er SX1 mer eller mindre ubrukelig hvis man bare bruker én hånd..? F.eks hvis man skal ringe når man kjører bil eller lignende. Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Jeg har ikke spessielt stor hånd, men det er ikke noe som helst problem å skrive eller slå nummer med en hånd. Når det gjelder ringing og sending av sms i bil, så ikke driv med dette det er slik farlige situasjoner og ulykker oppstår. (Dagens moralpreik) Endret 30. april 2004 av Paranoid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå