Mazeking Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) I gamle dager når jeg spilte CS hadde man bindinger for alt mellom himmel og jord. Det jeg nå ser behob for i BFV og DC og BF42 for den saks skyld er følgende binding: tast X: 1. Select grenade 2.Throw grenade 3 Select main weapon. ER det mulig å lage noe slik i BFV? Hva med følgende tast Z: 1. Select rear wiew 2. Wait X seconds or miliseconds 3. main view Hadde vært kjekt å hatt en slik for å sjekke om det er noen bak kjøretøyet.. Noen som har tips til slikte scriptingsider som er gode? MazeKing Endret 30. april 2004 av Mazeking Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 ' date='03/05/2004 : 01:34'] tror ikke det er mulig Har kikket meg grønn på diverse webforumer og kommet til at det ikke var noe slikt til BF serien.... Særlig det med å kikke bak fly eller heli og så svitsje tilbake etter 1 sek hadde vært kjekt.... Vel vel få endre på tastatur oppsett og tweake litt mer.... MazeKing Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 hvis dere skal fly heli eller fly må dere jo ha flight stick da kan man legge inn kamera angels på den tar cz 1 millisek og bytte frem og tilbake Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Bruker tommelfingeren på "hatten" øverst på joysticken for å se rear view - tar cirka 0,012 sekunder å kikke bak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå