gle Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hei Kjører Mandrake 10 og prøver å få igang oDC/DC++ ved hjelp av wine, men får det ikke til. Er det noen som har gjort dette før eller vet hvordan det skal gjøres som kan forklare meg det? Lenke til kommentar
gle Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 oDC og DC++ er to Direct Connect klienter Lenke til kommentar
gle Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Har prøvd DCGui, men er langt fra overbevist. Vi ha oDC eller DC++ Lenke til kommentar
bkak Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 http://www.stud.ntnu.no/~larstobi/snabbhub...topic.php?p=442 Google kan koke kaffen din også. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Hva er galt med DCGUI-QT da? Den er suveren for min smak. Kan laste ned en fil fra en fyr, så starte en nedlasting av samme fil på samme størrelse, og så blir den kanonfart på samme fila. PS! Du bør gå gjennom GUI instillingene og stille på THEME til ditt KDE theme, og kanskje stille på fontene. Da ser den lekker ut i forhold til den grusomme standardlooken. Endret 30. april 2004 av objorkum Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 du kommer deg ikke inn på alle huber med dette program varen da. det er et stort problem. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 du kommer deg ikke inn på alle huber med dette program varen da. det er et stort problem. Riktig, jeg har hatt problem på noen huber, kanskje 2/50 jeg prøver, fordi de ikke liker DCGUI-QT fordi man der kan stille på maks upload hastigheten. Egentlig ikke noe stort problem da det går for de hubene jeg bruker (mest svenske). Lenke til kommentar
gle Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Hei igjen Prøvde den linken fra snabbhubben men får det fortsatt ikke til å funke. Mulig at andre liker DCGUI, men det var ikke det som var poenget her. Jeg vi bruke DC++ og Mandrake sammen og lurer på hvordan jeg får til det. Lenke til kommentar
Kaare Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Hei, - Installer nyeste wine, første utgave i 2004 og et par versioner etter det fungerte ikke dc++, så bruk _nyeste_ - Finn comctl32.dll, søk på google. Du kan ikke kopiere en fra winXP / 2k. usikker på hvorfor. legg den i windows/system. - Legg til følgende i ~./wine/config [AppDefaults\\DCPlusPlus.exe\\DllOverrides] "comctl32.dll" = "native" - Nå kan du kjøre dc++, funker det ikke, kjør wine i debug mode. wine --help så finner du ut hvordan du gjøre det. Da vil du antagelig finne ut at det er flere dll filer du må laste ned til windows/system. Etter det vil det fungere greit (tror jeg) Det kan være kjekt å begynne på fra scratch, ved at du slette ~.wine, og deretter kjører wine slik at du får default instillinger osv. dcgui kommer nok til å bli bra, men trenger litt mer tid på seg. Endret 5. mai 2004 av Kaare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå