^fmj Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Først vil jeg si at dette var kjempemessig Nok et flott tiltak fra deres side. Istedenfor å åpne produktsiden til et produkt for å få lagt produktet i handlevognen, ville det ikke vært greit å også kunne legge varen direkte i handelvognen? Lenke til kommentar
amund Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Først vil jeg si at dette var kjempemessig Nok et flott tiltak fra deres side. Istedenfor å åpne produktsiden til et produkt for å få lagt produktet i handlevognen, ville det ikke vært greit å også kunne legge varen direkte i handelvognen? Godt poeng. Jeg skal se om jeg får plass til en link på en oversiktelig måte. Legg forøvrig merke til at det blant annet hos ITbutikken er mulig å bestille HELE handlevognen ved hjelp av ett klikk. Linken heter "Kjøp disse varene hos XXX" og er plassert rett under den aktuelle webshopens priser. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hehe.. fin funksjon det å kunne kjøpe alt i handlevognen hoss itbutikken.no Men hvem handler vel egentlig hoss en slik elendig butikk ? Lenke til kommentar
Folo Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) heisann, har nettopp testet ut handlevognen og må si den var meget nyttig og nytenkende. Men det største problemet er jo at ingen har alle varene og at du sjeldent vil bestillle en hel pc fra 3 ulike butikker eller mer. Så det hadde vært enda bedre med en funskjon som la sammen de 2 (muligens 3) butikkene som hadde alle varene til lavest pris. Det kom jeg på nå, det jeg egentlig ville si var at det hadde vært fint med en lite rødt, gult, grønt lys også hos de ulike butikkene under handlevogn funksjonen. Da jeg føler det er mange butikker som er billigst som sjeldent har varen på lager. Mulig de er utsolg, men lagerstatus er alfa omega når du først har skal kjøpe noe. ellers en super bra funksjon noe ala dette: (laga bare røde lys da) Endret 30. april 2004 av Folo Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg ønsker meg heller en funksjon som finner varer som er ca i samme prisklasse og ytelse hvis den butikken ikke har varen inne. Men det er mye arbeid :/ Lenke til kommentar
Folo Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg ønsker meg heller en funksjon som finner varer som er ca i samme prisklasse og ytelse hvis den butikken ikke har varen inne. Men det er mye arbeid :/ vel, det kan kaskje være greit i noen tilfeller. Men selv så er jeg veldig selektiv på de tingene jeg kjøper så det er sjeldent jeg kjøper noe annet vist de ikke har det jeg vil ha på lager. Lenke til kommentar
amund Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg ønsker meg heller en funksjon som finner varer som er ca i samme prisklasse og ytelse hvis den butikken ikke har varen inne. Men det er mye arbeid :/ Du kan allerede i dag få opp alternativer til produkter som er markert med rødt dersom du arbeider med din egen handlevogn. Hvis du har en handlevogn med varer og går til administrasjonssiden (der hvor du legger inn handlevogntittel, beskrivelse osv.) kan du klikke "erstatt" ved samtlige varer i listen. Da vil du få opp alternative produkter til det du skal erstatte. Denne erstatteren er ikke _veldig_ smart, men den lister produkter innenfor samme prisområde fra samme kategori. Etterhvert kan det nok tenkes at vi ser mer på muligheten for å finne beste kombinasjon av 2 og beste kombinasjon av 3 webshoper. Begge deler vil imidlertid by på betraktelig flere regneoperasjoner for serveren, og ytelse kan fort bli en utfordring. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå