OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Er det stengt i morra på 1 mai? Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Tenkte på butikker! Spesielt matbutikker! Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Fanken! Må handle drikke idag da! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Hvorfor er det et problem da? EDIT: Oh, glemte hvor lang tid det tar å skifte fødselsdato på bankkortet med sandpapir og sprittusj. Endret 30. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Fordi jeg må sansynligvis handle for temmelig mange andre også! og jeg er ikke gammel nok så mamma liker ikke at jeg handler for andre Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Hvorfor er det et problem da? EDIT: Oh, glemte hvor lang tid det tar å skifte fødselsdato på bankkortet med sandpapir og sprittusj. BTW! Bruker ikke falsk legg! Vil ikke bli tatt for sånt! Endret 30. april 2004 av tonna Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hvorfor er det et problem da? EDIT: Oh, glemte hvor lang tid det tar å skifte fødselsdato på bankkortet med sandpapir og sprittusj. BTW! Bruker ikke falsk legg! Vil ikke bli tatt for sånt! Hvor er det du handler "drikke" da? Hvis du sier at du ikke er gammel nok, men bruker ekte legitmasjon? Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Bruker ikke legitimasjon! Ser temmelig gammel ut for alderen! og pleier å handle på samme stedet hele tiden så de skjenner meg igjen! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Bruker ikke legitimasjon! Ser temmelig gammel ut for alderen! og pleier å handle på samme stedet hele tiden så de skjenner meg igjen! soon u will be caught!!11 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hvor er det du handler "drikke" da? Hvis du sier at du ikke er gammel nok, men bruker ekte legitmasjon? Tja, rema osv. Eventuellt er jo søsken en grei løsning. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg har ikke tenkt å bynne å drikke ennå, så broren min slipper mas fra meg.. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Jeg har ikke tenkt å bynne å drikke ennå, så broren min slipper mas fra meg.. Hehe! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Pokkern Kom ikke på at det var 1 mai før i dag. Hadde tenkt å kjøpe litt øl i dag. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Drakk meg full igår. Og idag tidlig fant jeg ut at jeg var allergisk mot alkohol. Derfor: no more hjernecelle slakting og uvettig bruk av penger Endret 1. mai 2004 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå