TheEdge Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hei Jeg bare lurte på om noen vet om programvare som kan speilvende og snu på hodet skjærmbildet?? Det vil si at man f.eks kan se film speilvendt /oppned.. TheEdge Lenke til kommentar
Pop Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Jada, det finnes. Hadde en liten sak som het badday.exe en gang. Du kan jo søke etter den på google. Jada, det gjorde ikke annet enn å snu skjErmbildet opp ned. Uten at jeg husker noe mer om hvilke muligheter for videre arbeid man hadde, men det viste i hvert fall at funksjonaliteten er mulig. Endret 30. april 2004 av Pop Lenke til kommentar
Harryhoover Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Både NVidia og ATI kortene har dette innebygd i driverne for skjermkortet. På NVidia kan du finne disse innstillingene i "NVIDIA Media Center" --> Rotasjonsinnstillinger Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 hvis du har ati kort kan du fixe det på egenskpar>innstillinger>avansert Lenke til kommentar
ozone Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Nvidia og ATI kan "ROTERE" 90, 180 og 270 grader. Men det er forskjell på det og "SPEILVENDING" som jeg ikke kan huske og ha sett. Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hei, Det er link til en sånn her, men jeg vet ikke om hverken linken eller programmet funker. Lykke til, uansett. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Du skal bruke dette til bakprojeksjon? Da tror jeg du må justere litt på prosjektoren. Hvis ikke, er det sikkert en del programmer ute på Intarwebben. Lenke til kommentar
TheEdge Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Takker for svar Jeg kom på like etter at jeg hadde postet, at jeg skulle sjekket om det var mulig å justere dette i driveren. Har ikke hatt tilgang til pc'en de siste dagene, så jeg har ikke fått sjekket om dette lar seg gjøre, men i tilfelle det ikke lar seg gjøre å speilvende i driveren, så er jeg interresert i programvare som speilvender skjermbildet.. da Gauss: pcvsconsole funket forsåvidt det, men det er ikke mulig å bruke til noe i praksis.. Jeg skal for moro skyld teste en linse som skal kunne prosjisere bilde fra monitor/tv opp på veggen(hjemmelaget prosjektor).. Denne linsa speilvender og snur på hodet bildet.. Derfor jeg trenger noe sånnt.. Og jeg vil bare legge til at jeg ikke har store forventninger til kvaliteten på det prosjiserte bildet dersom det fungerer i det hele tatt, så jeg trenger ingen kommentarer på at jeg blir rundlurt eller noe.. :-) Jeg er nysgjerrig, det må prøves.. The Edge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå