Gå til innhold

Software for speilvending?

TheEdge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jada, det finnes.

Hadde en liten sak som het badday.exe en gang. Du kan jo søke etter den på google. :D

Jada, det gjorde ikke annet enn å snu skjErmbildet opp ned. Uten at jeg husker noe mer om hvilke muligheter for videre arbeid man hadde, men det viste i hvert fall at funksjonaliteten er mulig.

Endret av Pop
Lenke til kommentar

Takker for svar

Jeg kom på like etter at jeg hadde postet, at jeg skulle sjekket om det var mulig å justere dette i driveren. Har ikke hatt tilgang til pc'en de siste dagene, så jeg har ikke fått sjekket om dette lar seg gjøre, men i tilfelle det ikke lar seg gjøre å speilvende i driveren, så er jeg interresert i programvare som speilvender skjermbildet..

da Gauss: pcvsconsole funket forsåvidt det, men det er ikke mulig å bruke til noe i praksis..

Jeg skal for moro skyld teste en linse som skal kunne prosjisere bilde fra monitor/tv opp på veggen(hjemmelaget prosjektor).. Denne linsa speilvender og snur på hodet bildet.. Derfor jeg trenger noe sånnt..

Og jeg vil bare legge til at jeg ikke har store forventninger til kvaliteten på det prosjiserte bildet dersom det fungerer i det hele tatt, så jeg trenger ingen kommentarer på at jeg blir rundlurt eller noe.. :-) Jeg er nysgjerrig, det må prøves..

The Edge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...