Gå til innhold

Kommentarer i CSS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men til trådstarter: Er det virkelig nødvendig å starte en egen tråd bare for å spør om en så liten ting :roll:

Prøv w3schools neste gang du har slike spørsmål ;)

La meg tenke... Hva er egentlig et hjelpeforum? Er ikke det et forum der man skal stille spørsmål? Eller er det et sted hvor man skal stille spørsmål for så å bli henvist til RTFM-sider?

Hvis du ikke er her for å hjelpe folk, så kan du like godt gå over til søppel for å spamme. For det er akkurat det du gjør, spammer.

Og til PoleCat... Jeg er uenig i at den chattetråden skal brukes til å stille meget relevante CSS-spørsmål. Det er tross alt en grunn til at man ikke pruner her på forumet, visstnok, og det er for at man skal kunne søke i topics etter hjelp.

Lenke til kommentar
Og til PoleCat... Jeg er uenig i at den chattetråden skal brukes til å stille meget relevante CSS-spørsmål. Det er tross alt en grunn til at man ikke pruner her på forumet, visstnok, og det er for at man skal kunne søke i topics etter hjelp.

Jeg skrev: Eventuelt kafeen, Men det gjør da ingenting, sikkert flere som lurer på det.

:)

Lenke til kommentar
Men til trådstarter: Er det virkelig nødvendig å starte en egen tråd bare for å spør om en så liten ting  :roll:

Prøv w3schools neste gang du har slike spørsmål  ;)

La meg tenke... Hva er egentlig et hjelpeforum? Er ikke det et forum der man skal stille spørsmål? Eller er det et sted hvor man skal stille spørsmål for så å bli henvist til RTFM-sider?

Hvis du ikke er her for å hjelpe folk, så kan du like godt gå over til søppel for å spamme. For det er akkurat det du gjør, spammer.

Jo jeg er her for å hjelpe folk :D skulle bare mangle.

Det var liksom bare det at jeg har fått inntrykk av at det kan være greit å gjøre

litt research før en poster, mente det ikke noe negativt :no:

Lenke til kommentar
Hva med gode gamle // for en linje da?

Gjelder den i CSS også da?

webkafeen er ingen chattetråd (lenger). Det vil vel strengt tatt vere heilt OK å spørre om småting som dette der..

Gjør bakgrunnsarbeidet
Lenke til kommentar
Hva med gode gamle // for en linje da?

Som dem sier på hw.no @ IRC;

oooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllldddddddddddddddddddddddddddddd

Neida, den er finfin den også..:)

Hva er det du maser med nå da..? Ingen som hadde nevnt den tidligere i tråden vel...

Lenke til kommentar
Hva er det du maser med nå da..? Ingen som hadde nevnt den tidligere i tråden vel...

Pøh. Aner ikke hva jeg mente.. Jeg leste innlegget ditt feil så oppdaga jeg det når jeg hadde posta, men gadd ikke ta meg bryet med å fikse det igjen..

Btw;

"Hva maser du med nå da", er feil.

Enten;

Hva maser du om

eller

Hvem maser du med

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
4.1.9 Comments

Comments begin with the characters "/*" and end with the characters "*/". They may occur anywhere between tokens, and their contents have no influence on the rendering. Comments may not be nested.

CSS also allows the SGML comment delimiters ("<!--" and "-->") in certain places defined by the grammar, but they do not delimit CSS comments. They are permitted so that style rules appearing in an HTML source document (in the STYLE element) may be hidden from pre-HTML 3.2 user agents. See the HTML 4.0 specification ([html40]) for more information.

webkafeen er ingen chattetråd (lenger). Det vil vel strengt tatt vere heilt OK å spørre om småting som dette der..
Skal man be alle søke gjennom webkafeen før de spør om noe, da?
Gjør bakgrunnsarbeidet
Hvis kommentarer i CSS er noe som man bør "gjøre bakgrunnsarbeidet" for å spørre, ja, da er det mange tråder her jeg skal be folk gjøre bakgrunnsarbeid på først.

Kanskje jeg til og med skal rapportere alle tråder der vedkommende ikke har gjort "bakgrunnsarbeidet" først.

Lenke til kommentar
Skal man be alle søke gjennom webkafeen før de spør om noe, da?

Nei, men det er en grunn til at søkefunksjonen er der.. :yes: Det skader ikke å bruke denne.. Man slipper masse poster på samma emnet, og brukeren får kjappere svar..

Lenke til kommentar
Hvis kommentarer i CSS er noe som man bør "gjøre bakgrunnsarbeidet" for å spørre, ja, da er det mange tråder her jeg skal be folk gjøre bakgrunnsarbeid på først.

Kanskje jeg til og med skal rapportere alle tråder der vedkommende ikke har gjort "bakgrunnsarbeidet" først.

Ja, det er faktisk en god del tråder som er 100% unødvendige fordi folk ikkje gjør bakgrunnsarbeidet.

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Nei, men det er en grunn til at søkefunksjonen er der.. :yes: Det skader ikke å bruke denne.. Man slipper masse poster på samma emnet, og brukeren får kjappere svar..

Du vet at når man søker, så får man bare opp hvilke tråd ordet finnes i, og ikke hvilke side det står på? Så per i dag er det da 388 sider i webkaféen man skal søke igjennom for å finne frem til svaret?

Ja, det er faktisk en god del tråder som er 100% unødvendige fordi folk ikkje gjør bakgrunnsarbeidet.
Og derfor skal man spørre i webkaféen?
Lenke til kommentar

Du vet at når man søker, så får man bare opp hvilke tråd ordet finnes i, og ikke hvilke side det står på? Så per i dag er det da 388 sider i webkaféen man skal søke igjennom for å finne frem til svaret?

May I present to you, the magic Searchpanel with a lot of good settingbuttons. Today I will look closer to the Setting called;

"Visning av resultat"

This setting har god two (2) positions;

- Vis resultatene som emner

- Vis resultatene som innlegg

If you use the last position, you'll get a much better result, than just lots of threads..

Lenke til kommentar
May I present to you, the magic Searchpanel with a lot of good settingbuttons. Today I will look closer to the Setting called;

"Visning av resultat"

Pwened @ /me

Lenke til kommentar

"Visning av resultat"

Pwened @ /me

:) Noen ganger må man finne det ut "teh hard way".. Skal si jeg slet mye før jeg fant den selv..;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...