AndFug Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Får hadde jeg er AT7-MAX2 kort og etter at jeg fikk det nye AN7 finner ikke raid kontrolleren partisjonene på disken. HVA GJØR JEG??? Foresten når jeg lukket opp esken til Abit AT7 kortet er det feteste innpakningen jeg har sett noen gang. Veldig innbydene må jeg si (Fresht) Det er jo raid fra silicon image på AN7 kortet Endret 30. april 2004 av AndFug Lenke til kommentar
alfern Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Går ut ifra at det er et S-ata raid det er snakk om siden an7 ikke har IDE raid kontroller. Men er det samme kontroller som brukes på disse 2 kortene? Isåfall bruker de samme biosversjon? Lenke til kommentar
AndFug Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Ok, synes dette er litt rart siden dette fungerte for AT7 korte kveldet. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Skjønte ikke hva du mente i siste post, men grunnen til at det ikke virker er at det er forskjellige kontrollere på de 2 kortene. AT7 har HPT374 kontroller mens AN7 har kontroller fra Silicon image. Du må nok oprette et nytt raid med Silicon kontrolleren for å få det til å virke. Husk at dette sletter alt som ligger i det gamle raidet, så backup er å anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå