EspenDL Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 vdp På flere maskiner er headeren alt for mørk. (et er så vidt du ser tingene i bg). Er det skjermen som er mørk eller er det headeren? Har prøvd å fikse litt på lyset: link Var den bedre nå? Noen som har noen ideer om ha jeg kan gjøre for å få headeren litt kulere. Mer farger? Lenke til kommentar
hm87 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det går vel mest på skjermen her tror jeg, men det kan lønne seg å få frem litt kontraster så det synes! Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Har forandret litt på siden nå. Hva synes dere? Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) jeg syntest den var fin jeg =) men, det er et par småting du burde endre på.. sånn som border til venstre den ser litt gammeldags ut, menyen til høyre var heller ikke så pen, ble litt for stor kontrast med det plutselige grå på borderen. Endret 30. april 2004 av XaroN_ Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) ja, jeg synes den meny greia på høyre side hadde for stor kontrast til HELE sia, og for liten i forhold til den lyse hvitfargen eller hva det er i midten, ( der all teksten er) kasnkje ramma det inn med like mørk meny på begge sidene, og kanskje noe nederst på sia...kasnkje det ville blitt tøft! EDIT: mitt 300 innlegg! Endret 1. mai 2004 av VgaR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå