Ni kon Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Vil benytte anledningen til å gratulere Dag med sin først test her på hw Meget bra Dag!!! Det vil være 3 stykker for uten meg selv som publiserer skjermtester her på forumet. Disse er : Dag Jan Erik Jørgen Men igjen Dag: gratulerer med en flott og nøyaktig test Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 TEST: Viewsonic VP201s Viewsonic er en produsent vi ikke har vært mye borti tidligere her på Hardware.no. Det var derfor med spenning vi lot deres 20-tommers LCD-skjerm VP201s entre testlaben. Hvordan klarer den seg i test? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Jepp, bra test Jeg ble litt usikker da jeg så testen til DinSide av denne skjermen. Men etter å ha lest denne mye grundigere testen, så blir nok L885 værende på toppen av ønskelista mi Edit: trykkfeil. Endret 30. april 2004 av Roadrunner7 Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Enig, bra test! Kan være en fin mulighet denne her, selv om jeg er veldig frista til å gå til toppklassen når økonomien tillater det PS Se på tidspunktene for innleggene til vammaveien og Øivind... Kanskje ikke så rart Øivind klarer å skrive så mye tester når han har tidsmaskin Endret 30. april 2004 av Mad Wolf Magnux Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Meget bra test! Men synes Dahle sine på en måte blir bitte litt, bedere.. Men det kommer vel Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hvem Jan Erik er? Liksom på forumet? Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 En ting jeg har lurt på, hvorfor har så mange "sort" utgaver av skjermer bare TCO99 som standar? Hva er forskjelden mellom disse skjermene utnatt fargen? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 En ting jeg har lurt på, hvorfor har så mange "sort" utgaver av skjermer bare TCO99 som standar? Hva er forskjelden mellom disse skjermene utnatt fargen? Tror det er akkurat dette, at er det sorte kanter, så kan bilde se litt anderledes ut enn om det er vanlige grå/sølv kanter. eller noe slikt. Enden prøvde å forklare meg det, og det var noe sånt jeg fikk ut av det Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Dag: Hvilket brett er UT2004 skjermbildet tatt fra? Fin test, kjempebra at du laget linker til alle sidene nederst på framsida. Det er en del av testerne som gjør dette, men ikke alle. Jeg syns alle testerne burde gjøre det. Endret 30. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 hei. Tusen takk for at mange av dere likte testen.Jeg vil takke Øyvind D,Jan Erik og Jørgen for at de har tatt meg inn. Jeg skal fortsette å gjøre så godt jeg kan se dere lesere blir fornøyd Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Holger Ludvigsen Jeg husker ikke hva det brettet heter,men det ligger på single player. Heter noe med ice mener jeg. er litt glemsk Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hvem Jan Erik er? Liksom på forumet? Meg! Lenke til kommentar
Howard Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 kjempebra at du laget linker til alle sidene nederst på framsida. Det er en del av testerne som gjør dette, men ikke alle. Jeg syns alle testerne burde gjøre det. En meny over alle sidene i tester finnes også øverst til høyre på siden (drop-down). Denne gjør vel samme nytten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå