asad Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Må man i det hele tatt lage det? FInnes det en tjeneste som tilbyr noe sånt? Har noen erfaring med det? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Finnes en del ferdigversjoner.. Det beste er å få en ren tekstbasert løsning i PHP, slik at du slipper reklame og sjenerende bilder.. Flytte til PHP..? *sende flyttemelding til admins* Lenke til kommentar
asad Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Hvordan kan jeg få til dèt`? Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Tips: søk på Google etter 'guestbook php' Flyttes til PHP-gruppen. Det er riktignok mange andre muligheter, men PHP er vel meste utbredt hva typiske "gjestebøker" angår. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Klikk start > kjør > "make guestbook" og trykk OK Hvis det ikke funker kan du prøve rabook. Den er ganske bra. Lenke til kommentar
magh Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 http://php.resourceindex.com har mange fine. Disse kan du laste ned og kikke litt på, så lærer du raskt hvordan det hele er bygd opp(forutsatt at du kan litt om PHP fra før). Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Har du tilgang på php og mysql? Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Har du tilgang på php og mysql? Jeg skal kjøpe domene tror jeg. Så jeg kommer til å ha det. Men får jeg til å lage guestbook uten noe PHP kunnskaper whatsoever? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Har du tilgang på php og mysql? Jeg skal kjøpe domene tror jeg. Så jeg kommer til å ha det. Men får jeg til å lage guestbook uten noe PHP kunnskaper whatsoever? det finnes jo gratis versjoner ( i CGI) som er fjern hosta, slik at du bare linker til den. Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Har du tilgang på php og mysql? Jeg skal kjøpe domene tror jeg. Så jeg kommer til å ha det. Men får jeg til å lage guestbook uten noe PHP kunnskaper whatsoever? det finnes jo gratis versjoner ( i CGI) som er fjern hosta, slik at du bare linker til den. men da er det reklame eller? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Som sagt mest sansynlig reklame, dessuten ahr du som regel liten mulighet til å ta bort "dritt" innlegg. Men du kan jo se på den gjesteboka de har tut om på denne s i d e n. Også kan du jo finne en gratis host for mySQL om du har php. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå