Gå til innhold

Jippi fått meg bil

the animal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høres bra ut...Men hvor langt har den gått, og hvor mye måtte du betale for den...?

noe over 200

og jeg ga 15 for den, men det blir nok litt mer grunnet rep å sånt (rust vetu)

de blir vel en utgift med å ta lappen også.

men da harn noe å pusse på til sommeren

Lenke til kommentar

Okidoki!

Da er det bare å øvelses kjøre masse privat, så slipper en alle utgiftene med å kjøre med kjøreskole lærer...Jeg måtte ut med rundt en 13000, og da hadde jeg bare det en måtte ha av kjøretimer...

Jeg håper å få kjøpt meg en bil etterhvert jeg også...Jeg satser på å få kjøpt meg en Golf eller Audi A3...En 3-5 år gammel en...og som ikke har gått noe særlig mer enn 55.000 km..

Men det blir vel først om et par år, får låne bilen til pappa i mellom tiden... :)

Lenke til kommentar
Okidoki!

Da er det bare å øvelses kjøre masse privat, så slipper en alle utgiftene med å kjøre med kjøreskole lærer...Jeg måtte ut med rundt en 13000, og da hadde jeg bare det en måtte ha av kjøretimer...

Jeg håper å få kjøpt meg en bil etterhvert jeg også...Jeg satser på å få kjøpt meg en Golf eller Audi A3...En 3-5 år gammel en...og som ikke har gått noe særlig mer enn 55.000 km..

Men det blir vel først om et par år, får låne bilen til pappa i mellom tiden... :)

ja jeg skjønner det med å låne bilen til "pappa", trokke jeg har tenkt å gjøre det grunnet bilen hans er en:

LADA NIVA HUNTER 4X4

som går akurat så langt som den vil selv, som er sånn ca 1-2 mil av gangen så trenger den en dag å komme seg på

Lenke til kommentar
Okidoki!

ja jeg skjønner det med å låne bilen til "pappa", trokke jeg har tenkt å gjøre det grunnet bilen hans er en:

LADA NIVA HUNTER 4X4

som går akurat så langt som den vil selv, som er sånn ca 1-2 mil av gangen så trenger den en dag å komme seg på

Hehe skjønner! :p

Pappa kjører en 1999 mod Passat 1,8...Så jeg greier meg fint med den :yes:

Lenke til kommentar
Hehe skjønner! :p

Pappa kjører en 1999 mod Passat 1,8...Så jeg greier meg fint med den :yes:

det er godt noen føler med meg her...

må ha merca på verkstedet, grunnet en helt forj*velig tenning!!

bilen stopper jo aldri for den vil bare gå og gå og gå!!

men ja ja, ka skal man mæd alle pængen ellers

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...