the animal Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 bare må dele dette med noen jeg har fått meg en merce 190 2L 100HK 87 mod med litt rust men mangler førekort får utnytte MCen så lenge Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Ja gratulerer Deilig med egen bil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Bilde? Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Høres bra ut...Men hvor langt har den gått, og hvor mye måtte du betale for den...? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Grattis!! (Bare 3 år, 8 mnd. og 1 dag til jeg kan ta lappen ) Lenke til kommentar
the animal Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Høres bra ut...Men hvor langt har den gått, og hvor mye måtte du betale for den...? noe over 200 og jeg ga 15 for den, men det blir nok litt mer grunnet rep å sånt (rust vetu) de blir vel en utgift med å ta lappen også. men da harn noe å pusse på til sommeren Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Okidoki! Da er det bare å øvelses kjøre masse privat, så slipper en alle utgiftene med å kjøre med kjøreskole lærer...Jeg måtte ut med rundt en 13000, og da hadde jeg bare det en måtte ha av kjøretimer... Jeg håper å få kjøpt meg en bil etterhvert jeg også...Jeg satser på å få kjøpt meg en Golf eller Audi A3...En 3-5 år gammel en...og som ikke har gått noe særlig mer enn 55.000 km.. Men det blir vel først om et par år, får låne bilen til pappa i mellom tiden... Lenke til kommentar
the animal Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Okidoki! Da er det bare å øvelses kjøre masse privat, så slipper en alle utgiftene med å kjøre med kjøreskole lærer...Jeg måtte ut med rundt en 13000, og da hadde jeg bare det en måtte ha av kjøretimer... Jeg håper å få kjøpt meg en bil etterhvert jeg også...Jeg satser på å få kjøpt meg en Golf eller Audi A3...En 3-5 år gammel en...og som ikke har gått noe særlig mer enn 55.000 km.. Men det blir vel først om et par år, får låne bilen til pappa i mellom tiden... ja jeg skjønner det med å låne bilen til "pappa", trokke jeg har tenkt å gjøre det grunnet bilen hans er en: LADA NIVA HUNTER 4X4 som går akurat så langt som den vil selv, som er sånn ca 1-2 mil av gangen så trenger den en dag å komme seg på Lenke til kommentar
jocke Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Får lappen i midten av Juni, men bil blir det ikke på en stund. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Okidoki! Da er det bare å øvelses kjøre masse privat, så slipper en alle utgiftene med å kjøre med kjøreskole lærer...Jeg måtte ut med rundt en 13000, og da hadde jeg bare det en måtte ha av kjøretimer... Jeg håper å få kjøpt meg en bil etterhvert jeg også...Jeg satser på å få kjøpt meg en Golf eller Audi A3...En 3-5 år gammel en...og som ikke har gått noe særlig mer enn 55.000 km.. Men det blir vel først om et par år, får låne bilen til pappa i mellom tiden... ja jeg skjønner det med å låne bilen til "pappa", trokke jeg har tenkt å gjøre det grunnet bilen hans er en: LADA NIVA HUNTER 4X4 som går akurat så langt som den vil selv, som er sånn ca 1-2 mil av gangen så trenger den en dag å komme seg på Hehe skjønner! Pappa kjører en 1999 mod Passat 1,8...Så jeg greier meg fint med den Lenke til kommentar
the animal Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Hehe skjønner! Pappa kjører en 1999 mod Passat 1,8...Så jeg greier meg fint med den det er godt noen føler med meg her... må ha merca på verkstedet, grunnet en helt forj*velig tenning!! bilen stopper jo aldri for den vil bare gå og gå og gå!! men ja ja, ka skal man mæd alle pængen ellers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå