Gå til innhold

Bra siden med MMS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Har laget en liten side der du kan laste opp dine egne bilder: www.mms-uploader.com :roll:

PS: Gratis!

Går det bare ann å laste opp bilder med den siden? Fant ikke E700 på listen over mobiler der men det spiller ingen rolle hvis man ikke kan laste opp midi filer... Og det er ikke meniga å bumpe denna posten men jeg brukte søkefunksjonen til forumet :p

Lenke til kommentar
PS: Gratis!

Går det bare ann å laste opp bilder med den siden? Fant ikke E700 på listen over mobiler der men det spiller ingen rolle hvis man ikke kan laste opp midi filer... Og det er ikke meniga å bumpe denna posten men jeg brukte søkefunksjonen til forumet :p

Midi-uploader kommer snart :D Og grunnen til at siden ikke støtter Samsung er den at siden MMS-uploader.com driver gratis og skal fotbli gratis har jeg ingen resurser til å kjøpe inn en Samsung-mobil for å teste den på systemet. Hvis du vil hjelpe kan du gå til /* URL FJERNET av simenss */ med MOBILEN din. Da vil jeg forhåpentligvis være i stand til å gi støtte for Samsung :)

Endret av simenss
Lenke til kommentar
Kan gå på den siden nå med mobilen min men hvordan gjør det slik at siden fungerer med samsung?

Når du går inn på denne siden så logges en del informasjon om mobilen din (ikke personlig info). Denne informasjones bruker jeg til å gjøre så Samsung-mobiler også slipper gjennom systemet. Hvis du kan noe om programmering så logger jeg "HTTP_USER_AGENT" :)

EDIT: HTTP_USER_AGENT forteller hvilke bildeformater mobilen støtter etc.

Endret av simenss
Lenke til kommentar
Kan gå på den siden nå med mobilen min men hvordan gjør det slik at siden fungerer med samsung?

MMS-uploader.com skal nå støtte Samsung E700. Prøv å gå til adressen www.mms-uploader.com/?683073 med din MOBIL, og se om det virker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...