Jan-Petter Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 På disk nr 2 har jeg 2 partisjoner. Den ene er ok, den andre får jeg plutselig ikke kontakt med. Jeg får feilmeldinger som går på at partisjonen er "ukjent for Windows" eller "ikke formatert". Hvis jeg kjører DiscManagement i Windows 2000 får jeg beskjed om at partisjonen er "frisk" og 100% ledig kapasitet?? Men får heller ikke her tilgang til innholdet. Dette selv om jeg ikke har formatert eller slettet filer. Kan det være et virus som hindrer meg å nå partisjonen, eller som har endret informasjon på disken som får Windows til å tro at den er uformatert/tom??? Lenke til kommentar
Grimman Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det samme skjedde med min 1 1\2 år gamle 120g Ibm. Plukket den ut og renset den litt så var den ok. Lenke til kommentar
Jan-Petter Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Javel, men hva mener du med å rense. Plukket du den fra hverandre??? Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 nei, det kan vel hende at han rensa leser hodene eller noe. IBM har en lei tendens til å ryke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå