grandiosa Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 tror nettop jeg satte ny verdensrekord i gal overklokking. satte en gammel maskin på skola(66 fsb, 5 multiplier = 330 mhz) til 133fsb, 8 multiplier = 1064. maskina fikk ikke opp et eneste skjembilde. ¨morsomt tror jeg må gjøre litt arbeid Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Er enda galere! Satt akkurat multiplyer på 18 og fsb på 400 = 7200Mhz Fikk heller ikke bilde bare noe pip. Lenke til kommentar
thoering Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Mishandling av antikviteter -> Rapporteres! (Bare tuller). Hehe. Edit: Så feil Endret 30. april 2004 av thoering Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Har flyttet meg på en annen maskin på skola . hmmmmm . om jeg kjører en bios flash må jeg vel klare å slå den. vent litt Lenke til kommentar
alos Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Mishandling av antikviteter -> Rapporteres! (Bare tuller). Hehe. Edit: Så feil Et lite tips.. hvis du fortsatt har tenkt å hå tilgang til å ha avatar burde du skifte den fort som f**. det er ulovlig å ha logo til nettverket som avatar, det står i retningslinjene under pungt 11. Kun et lite tips fra meg Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 hva skal du gjøre når du har ødelagt alle pcr på skolen? det er et mas å få fikset opp slike ting på ørten maskiner Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Mishandling av antikviteter -> Rapporteres! (Bare tuller). Hehe. Edit: Så feil Et lite tips.. hvis du fortsatt har tenkt å hå tilgang til å ha avatar burde du skifte den fort som f**. det er ulovlig å ha logo til nettverket som avatar, det står i retningslinjene under pungt 11. Kun et lite tips fra meg vel nå jobber han der da.. folk har jammen meg blitt flinke til å overrapportere virker det som.. Lenke til kommentar
alos Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) det står bruker og ikke administrator under nicket hans så da trodde jeg han var en normal bruker.. Tenkte bare jeg skulle si ifra slik at han ikke mistet muligheten til å ha avatar.. Endret 30. april 2004 av alos Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Dr3as, enig med deg der. Hw.no har for mange useriøse folk med fritids problemer som poster. Er litt for høy 14is faktor innimellom. Har ikke folk noe kontruktivt å si til andre kan de vel bare holde k....en Vanskelig å finne de gode postene innimellom alt tullet. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 hugse eg satt det gamle radeon kortet mitt på 5000 mhz på core einaste som skjedde var at maskina fraus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå