Gå til innhold

Gal overklokking?

grandiosa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mishandling av antikviteter -> Rapporteres!

(Bare tuller). Hehe.

Edit: Så feil

Et lite tips.. hvis du fortsatt har tenkt å hå tilgang til å ha avatar burde du skifte den fort som f**. det er ulovlig å ha logo til nettverket som avatar, det står i retningslinjene under pungt 11. Kun et lite tips fra meg ;)

Lenke til kommentar
Mishandling av antikviteter -> Rapporteres!

(Bare tuller). Hehe.

Edit: Så feil

Et lite tips.. hvis du fortsatt har tenkt å hå tilgang til å ha avatar burde du skifte den fort som f**. det er ulovlig å ha logo til nettverket som avatar, det står i retningslinjene under pungt 11. Kun et lite tips fra meg ;)

vel nå jobber han der da.. folk har jammen meg blitt flinke til å overrapportere virker det som..

Lenke til kommentar

det står bruker og ikke administrator under nicket hans så da trodde jeg han var en normal bruker.. Tenkte bare jeg skulle si ifra slik at han ikke mistet muligheten til å ha avatar..

Endret av alos
Lenke til kommentar

Dr3as, enig med deg der. Hw.no har for mange useriøse folk med fritids problemer som poster. Er litt for høy 14is faktor innimellom. Har ikke folk noe kontruktivt å si til andre kan de vel bare holde k....en :devil: Vanskelig å finne de gode postene innimellom alt tullet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...