nbor Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Vet noen om noe nytt innen Alternativ ekstern lagring av digitalbilder ? Jeg vet at det finnes eksterne HD på 20MB +, men finnes det rimeligere alternativer som gjør at man kan mellomlagre bilder/filmer når man er på reiser o.l. Nils. Lenke til kommentar
[PaaL] Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Du kan bruke cd-r.. http://www.zirkel.no/index.php?option=cont...w&id=5&Itemid=1 Lenke til kommentar
nbor Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Takk for tipset, men jeg tror ikke jeg vil betale kr 4000.- for en lagringsenhet. Det jeg etterspurte var en rimelig løsning, kanskje noe USB-stick muligheter finnes. Nils. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Ekstern harddisk (FireWire/USB2) med 160GB koster bare 1700 kr... [edit] ...og 80 GB koster deg bare 1100 kr: her For reiser o.l. finnes det en bærbar lagringsenhet som kanskje egner seg bedre; eMagic X-Drive (den finnes i mange versjoner, fra kr 600 og oppover.. Endret 30. april 2004 av anderfo Lenke til kommentar
neste_nybegynner Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 For reiser o.l. finnes det en bærbar lagringsenhet som kanskje egner seg bedre; eMagic X-Drive (den finnes i mange versjoner, fra kr 600 og oppover.. Jeg likte denne men er denne komplett eller må man kjøpe til noe mer? Jeg fulgte linken men forstod ikke hvor kapasitet boksen har. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Det finnes bokser med ulik kapasitet, inntil 40GB (prøv å søke på eMagic i fritekstsøket her).. Tror den er "komplett"; du kan jo sjekke om den takler din type minnekort. Endret 30. april 2004 av anderfo Lenke til kommentar
Jove Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Her er en nyere modell, som har USB2.0 for raskere overføring. Ellers lite forskjeller. (Display, men det forteller nok ikke så mye mer enn diodene på den forrige modellen.) Harddisk kommer i tillegg, vil tro rundt en tusenlapp for 20 eller 40 gigabyte. Jeg kjøpte min hos en lokal data-leverandør, og da var den klar til bruk, ferdig sammensatt. Mvh Jan Ove Edit: Link til test av X-drive med USB 2.0 hos den danske Akamera-siden. Endret 30. april 2004 av Jove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå