Wabby Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Alle vet jo hva Yeti spillene er Nå har de laget det også for mobil, men noen som vet om en url til denne? Pro7 gir den ut , men mot betalting (tysk side) - Vet ikke hvordan det går for oss norske å bestille fra tyske sider da dette er sånne korte spesial nummer. Men om noen klarer å finne en link slik at vi kan hente den med Gprs hadde vært gull !!! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 kan hende den er på yetisports.org Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg ahr spillet Men ingen URL til det, fikk det av en kamerat Konge bra! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Jeg ahr spillet Men ingen URL til det, fikk det av en kamerat Konge bra! Gidder du å sjekke, evt sende det til meg ? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg la deg til på MSN jeg Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Dette er ikke freeware-spill, så å distribuere det videre er ulovlig. Skjerp dere. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Dette er ikke freeware-spill, så å distribuere det videre er ulovlig. Skjerp dere. For alt vi vet kan det hende han bare la han til på msn for å koseprate litt. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 As if... Rolig, det ordner seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå