UncleCracker Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Er klar over at 6600 kun spiller i mono, men når jeg nå har fått en av jobben, og bestilt 256MB minne, så kan jeg jo bruke den som MP3 spiller. Men jeg trenger en overgang jeg kan plugge i handsfree pluggen, og så koble på hodetelefoner (med en vanlig 3.5 Jack plugg). Noen som vet hvor jeg finner noe sånn ? En mulighet er jo å kjøpe Nokia sitt doble handsfree sett HDD-1 Men med en overgang kan jeg plugge inn hva som helst av øretelefoner. Propper man trykker inn i ørene har litt rykte på seg for å ødelegge hørselen... PS: Jeg har søkt rundt i forumet man har ikke funnet noe. Endret 30. april 2004 av UncleCracker Lenke til kommentar
jendor Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) 2,5mm jack på 6600.. finn en overgang til 3,5mm http://focuscamera.com/sc/main_item.asp?id=964588414 (bare et eksempel - dette finner man sikkert i en velutstyr elektro/stereo-sjappe) Endret 30. april 2004 av jendor Lenke til kommentar
UncleCracker Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Hva skjer med MP3 spilleren (f.eks. UltraAmp) når skjermen går over i skjermsparer modus ? Den vanlige lydopptakeren stopper når når skjermspareren slår seg på (mob'en går i standby). Dette er vel ikke noe problem på MP3 avspillings programmer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå