tek73 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Vel her er det jeg vet om den. På selve maskinen står det digital og under står det ts30h ellers så vet jeg at den er en 266 mhz. Hvor ksn jeg få tak i drivere til denne til windows 2000. Jeg har letet en del på nettet og fant ut at flere produserte ts30h. Men fant ikke drivere til denne til windows 2000. Er det noen som kan hjelpe. Takk på forhånd for alle konstruktive innlegg. Endret 30. april 2004 av tek73 Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Legg inn Aida32 på maskinen. Da vil du få hjelp til å finne de driverne du trenger. Selskapet Digital corp. finnes ikke lenger hvis det nå er de som har laget maskinen. Endret 30. april 2004 av CastorFiber Lenke til kommentar
Kuppern Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Legg inn Aida32 på maskinen. Er Digital corp. kjøpt opp? (Sjekk eventuelt med de). Eller er det gått konkurs? Endret 30. april 2004 av Kuppern Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 de har vel gitt opp utviklingen etter det jeg husker, men aida32 pleier ikke å finne enheter som det mangler drivere for fra windows sin side www.driverguide.com er gratis og veldig grei http://www.halfdone.com/ unknown devices var det en på forumet som snakket om men jeg har ikke fått testet det enda Lenke til kommentar
ThaJaCkal Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Digital ble kjøpt opp av Compaq, og Compaq av HP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå