nbor Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg kjøpte først Olympus C-750, men på grunn av at jeg ikke likte menyfunksjonen, samt at minnekortet er ganske kostbart solgte jeg den omgående, jeg har nå bestillt Minolta DiMAGE Z2 med 128Mb og bæreveske til ca kr 4000.- levert i posten. Venter i spenning.. Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Canon serien Jeg er strålende fornøyd! (Robust er det også) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Canon serien Jeg er strålende fornøyd! (Robust er det også) Canon Powershot A80 er ett meget godt kamera i denne klassen. Det er meget godt på bildekvalitet, funksjonalitet og batterilevetid. Den bruker også den billigste typen minnekort, Compact Flash, og har vridbar skjerm. Du kan bruke vanlige AA batterier på den, men ett minus er at det ikke følger med oppladbare batterier og lader. Men selv med dette på innkjøpslisten, burde du kunne komme under 4000 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå