Jonas Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Hallo Jeg driver på å lager en 2d verden nå som jeg kansje skal lage en spill ut av .... hvis jeg kan lage transparente gif's. Dere ser den grønne firkanten? Det er bare et bilde i programmet. Loader jeg et bilde i den boksen så får jeg fortsatt den grå-fargen som bakgrundsfarge. Er det noe mulighet for å ikke få med den? Endret 30. april 2004 av Jonas Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Hallo Jeg driver på å lager en 2d verden nå som jeg kansje skal lage en spill ut av .... hvis jeg kan lage transparente gif's. Dere ser den grønne firkanten? Det er bare et bilde i programmet. Loader jeg et bilde i den boksen så får jeg fortsatt den grå-fargen som bakgrundsfarge. Er det noe mulighet for å ikke få med den? Kapitlene Bitblt og Bitblt masks i denne tutorialen er akkurat hva du trenger. Endret 30. april 2004 av kaffenils Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Så egentlig er alt jeg trenger en "mask-bilde" som jeg tegner inn rett før den grønne firkanten? Prøver det jeg, takk Edit: Wee! Jeg klarte det! Endret 30. april 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå