PC Gamer Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Skal kjøpe meg en LCD skjerm, som kun skal brukes til å glo på Windows, bittelitt DVD (egentlig uviktig..), men bør vere topp til spilling.. Noen anbefalninger? Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Ta en titt på http://www.hardware.no/tester/skjerm/index.html og "Den store LCD testen" Er du kravstor til spill vil jeg anbefale deg å holde deg unna 19", og heller gå for vinneren av spilldelen i del 1 av testen. En mulighet er og å hoppe opp på 20" nivå, der både 1. og 2. plassen var deilige å spille på - vel å merke hvis du har en maskin som takler alle spill i 1600 x 1200 edit; legger til at vi har et par kandidater på testbenken nå som muligens kan gjøre det bra i spill, bl.a. en 12mn BenQ. Litt usikker på når dette blir ferdig dog Endret 30. april 2004 av enden Lenke til kommentar
stol Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 jeg har en iiyama pro lite e431s og mener selv at dette er en god skjem til å spille på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå