Martin A. Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Jeg har prøvd skifte polariteten på ledningen, men da vil den ikke gå i det hele tatt. Problemet var jo bare at skjermkortet mitt ikke hadde strømutgang, tror jeg da( Creative Radeon 9600), så ba måtte jeg lage en ledning bort til det nederste vifteuttaket på hovedkortet (Simens standar-HK til en Scaleo L) Noen som har noen gode råd? Jeg åpna liksom pc'en i går, og det var drit varm inni der. Da hadde den jo trekt luft bak fra pc'en, og blåst det ned på lydkortet. Så det var jo veldig varmt det å, pluss at en svak skurring hadde oppstått Endret 30. april 2004 av M4rTiN Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Det må jo være noen som vet det da Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 visst du forklarer litt bedre så.. Du skal ha viften på skjermkortet til å gå på 7 volt? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Er det slik st vifta blåser feil vei? Det var jo merkelig. men det er merkelig at det ikke er strømlontakt på 9600np kort... Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Jeg finner den værtfall ikke Lurte på om jeg bare kunne sette se ledningene på en ledig ledning fra PSU'en og bare prøve forskjellige løsninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå