pcgutten Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hei! Jeg får en masse reklame finnes det en pop up killer jeg kan få som dreper de? er n00b i nettverk:D Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det enkleste er å installere Google Toolbar - men vær obs på at den 'sladrer' om hva du søker på! Bruker selv en som heter EMS Free Surfer, men det finnes en hel rekke pop-up blockere (let på http://www.webattack.com) timtowtdi Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Ett annet alternativ er å bruke Opera, som har innebygget pop up killer. Men Google Toolbar er heller ingen dum idè Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 eller du kan søke etter updated popup killer og laste ned denne den er hissig og tar det meste. du finner den på www.download.com søk derreter updated popup killer Lenke til kommentar
Leon Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Ett annet alternativ er å bruke Opera, som har innebygget pop up killer. ja, og mozilla (som også har popupkiller) edit: leif!! vekk med deg!!! Endret 30. april 2004 av tipp-ex Lenke til kommentar
teatime Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Installer Opera og grav internet explorer ned i jorda der den hører hjemme. Lenke til kommentar
kain Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hmm.......... Hva med å gå in på google.com for så å taste popup stopper i søk feltet..... Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Kan også anbefale Mozilla Firefox på det varmeste,..gratis og uten reklame er den også! Vil gjerne også anbefale deg å laste ned og teste Thunderbird 0.5 med Quote:with powerful, new junk mail controls. Lenke til kommentar
kruger Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg vil også anbefale Mozilla( www.mozilla.org )på det varmeste. kruger Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Eller hvis du har engelsk versjon av windows xp laste ned å installere service pack2 RC1 . Den "nye" ie6" har det integrert. http://www.microsoft.com/technet/prodtechn...sp2preview.mspx Endret 30. april 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Om du på død og liv må bruke IE så kan jeg foreslå det beste "skallet" til IE, som er Avant Browser. Det er bare noe som legger seg over IE og legger til funksjonalitet. Men anbefaler heller å lære seg Opera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå