vincent_vega Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Jeg har sett litt for mye på amerikanske filmer nå, der de får bilene til hoppe å sprette...så er jeg nysgjerrig på dette om highjackers (hvis det er det dette heter da?) Så her har jeg noen spm. *Hvordan bygger man noe slikt? *Hva ligger sånt i pris rundt regnet? *Hva vil biltilsynet si? *Er dette lovlig i norge? er rimelig grønn på alt som har med hydraulikk å gjøre... Endret 30. april 2004 av vincent_vega Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 *Hvordan bygger man noe slikt? Med spesielle gass støtdemmpere *Hva ligger sånt i pris rundt regnet? Det har jeg ikke peiling på *Hva vil biltilsynet si? De vil rive ørene av deg ( kødder) men du vil ikke få det godkjent *Er dette lovlig i norge? NEI Lenke til kommentar
eab Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hillberg Ove Johansen (amcarfyr) har bygd slike lowridere med hydraulikk. Tror det sto om det i amcar for en stund siden også. Det koster ganske mye hvis du skal ha et profft system med mange batterier, flere pumper og slikt. Helt basic så er det en hydraulisk sylinder på hvert hjul som enten trekker seg sammen eller strekker seg ut når man kjører hydraulikkolje inn/ut i den. mattetentamen nå, får svare mer fyldig en annen gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå