Gå til innhold

Ny gammel-9800pro?


Huscht

Anbefalte innlegg

Heihei :)

 

Har produsentene begynnt å produsere viftefester av plast igjen?

 

Kjøpte meg PC9800pro i dag fra komplett. De hadde fått inn nytt parti fra leverandør. Norek hadde bestillt inn nye kort, grunnet mye tull med vifter tidligere(noe som ordnet seg da viftefestene ble utbedret). Dette var i alle fall noe de sa.. Jeg var selv med å hentet kortet og så at det kortet jeg fikk var en av de "nye" som akkurat hadde kommet. Jeg så til min forbauselse at de sorte viftefestene var der. Altså de som hadde en tendens til å smelte og sånn.. Jeg godtok nå dette og har nå ingen problemer med kortet. Er vel litt fornøyd med det også resultat-messig også :) .

 

Er det noen måte jeg kan finne ut hvilken temperatur kortet ligger på forresten?

Endret av Huscht
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:wow:

 

Så eg har fått ett av den dårlige typen da.

Jaja. Godt eg ska riva av kjøleren anyways :D

 

Messingfester på Powercolorkortet jeg fikk på tirsdag også.

Samme med Connect3D r9800pro kortet jeg har hatt side oktober i fjor. 

 

Type ram har du på kortet da? Hynix eller samsung?

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Jeg har samsung-minne på mitt. Er det stor forskjell på disse to.. altså samsung og hynix?

 

Som jeg forstod det så var det sorte plastfester på viften til PC før. De gikk over til messing-fester siden det var så mye problemer med denne løsningen. Det virker litt som om de har gått over til de sorte igjen. Har de kommet med en liten forbedring av den gamle :) .

Lenke til kommentar
Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister

over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger

inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil føre til at tråden blir stengt. En

har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon

å komme med.

 

Jaja... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...