Procli Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Har tatt en fresh installasjon av Win XP Og nå får jeg ikke lyd Jeg har Asus A7N8X Deluxe HK (som har integrert lyd) Har prøvd å disabla den og lastet ned ny driver til Audigy lydkortet mitt. Når jeg starter Windows (kommer til desktopen) så hører jeg 1/2 sekund av windows oppstarts lyden.. etter det - ingen mer! Noen som har tips? Orker ikke sitte å plages lenger (har sottet siden kl 00.00) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Har du sjekka volumkontrollen? Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 har hatt samme problem med audigy selv. Eneste som funket var å installere driverne på nytt til det funka.... prøv nye, og prøv gamle drivere.. Skal ikke være enkelt nei Lenke til kommentar
Procli Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Volum kontrollen er sjekket ja. Har også prøvd å "disabla" den integrerte i BIOS. Mener jeg hadde samme problemet før og da va det bare et lett inngrep så va det fixet... men nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå