Plomma2 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hei (Jeg poster ikke så ofte på HW.no's forum, så flyytt for all del posten hvis den er feil posta) Jeg har et problem med at brenneren min lever sitt eget liv. Når jeg prøver å brenne en CD får jeg "Error burning at 40x" Eller noe i den duren. Den har virket før, men nå vil den ikke mere. jeg bruker nero 5.5 tror jeg det er. Programmet er kjøpt og betalt for, så det skulle ikke være noe problem(?) Blir glad for alle svar. Spør hvis dere trenger mere info Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 har du overburna? altså prøvd å brenne meir på ein cd enn det er muleg? viss ja kan du ha fucka brenneren... einaste eg kjem på med den feil medlingen.. åja elles kan det vere cden so e dårleg...(hadde det først probleme sjølv, får det på garantien ) Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Jeg har prøvd med minst 6 forskjellige cder. Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 har du overburna da? enabla overburn? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Kom på en ting, jeg har en vifte kobla i mellom power supplyet og brenneren, kan det ha noe med at jeg ikke får nok strøm til den og derfor virker den ikke? Lenke til kommentar
namnam Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Anbefaler oppdatering av firmware, men vær klar over at feil oppdatering kan ende som med Bios etter feilflash: død enhet. Finn eksakt modell og les litt info om prosedyren først - kanskje omtale i text-fila evt. forumet på link ang. din modell også. http://forum.rpc1.org/dl_all.php Virker ikke som du har så mye å tape uansett - btw. en ny brenner får du til under 200,- kroner på lagersalg hos f.eks. PSdata Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (Jeg poster ikke så ofte på HW.no's forum, så flyytt for all del posten hvis den er feil posta) Flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå