Deathie Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Etter at jeg og en tjommi hadde spilt HOMM3 i mange titalls-timevis, var vi begge utrolig spente på 4'eren.. Synes den skuffet stort i forhold til 3'eren.. Men men. Kan jo alltids spille 3'eren Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Spill skuffelser så langt i 2004 så må disse komme ganske høyt. 1. FarCry 2. Battfield Vietnam LOL!!! Good one! A. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Far Cry: Monstra ødela alt Endret 25. mai 2004 av zeph Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Er heilt einig med Zeph at Command & Conquer Generals var ein stor skuffelse. Synest monstra i Far Cry passa til historia. Far Cry var ikkje ein skuffelse!!! Lenke til kommentar
MorenDin Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Den største skuffelsen noensinne for meg er C&C: Tiberian Sun Det var bare helt elendig. Ja, det var elendig. Husker PC Gamer som ga spillet 10/10 da det kom, de fikk virkelig høre det. Synes dere overdriver veldig da. Skuffende ja men ikke så dårlig Hvor fett var det ikke med de unitsene som gravde seg ned i jorda og kunne bevege seg under land. Stelth generatoren var fet. Ion Cannon slår aldri feil. Oppdragene var for det mest veldig bra. Men likevel... man ble litt skuffa over spillet ja. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hmm... jeg er sannelig ikke sikker. Har egentlig ikke kommet så mange spill i 2004 som jeg virkelig har sett fram til. Battlefield Vietnam var alt det jeg hadde forventet, ikke noe mer, ikke noe mindre. Men min største skuffelse noen sinne må være: C&C Renegade. Sikkelig dårlig gameplay, dårlig lyd og manglet den C&C feelingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå