Gå til innhold

Spill skuffelser

Anbefalte innlegg

BF:V er sinnsykt kult! singleplayeren er en annen sak. den suger såå ekstremt! jeg er temmelig overbevist om at det er gjort med overlegg.. for online er spillet mye mer spennende. og da har jo utviklerene gjort sitt for at folk kjøper, isteden for å piratkopiere.

, og, grafikken er jo drit bra i BF:V!! mener du noe annet, har du enten svært høye krav, eller drit maskin.

farcry var liksom litt tamt... lite pang i våpnene og litt for mye arcade-feel for min del.

howa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om FarCry er spillet som ha skuffa deg mest av alle må du ha hatt heeeeelt urealistiske forhåpninger til det... Av denne typen spill synes jeg det skiller seg ut som et av de bedre. Som alle andre synes jeg de kunne tona ned monster-faktoren i spillet, men det er rett som det er jeg bare blir sittende og måpe fordi det ser så forbanna bra ut! Også fornøyd med feelingen på kontrollene.

Irriterende vrient til tider synes jeg, men det får jeg jo bare ta til meg!

Er ikke så fornøyd med BF så det skal jeg ikke si noe på...

Lenke til kommentar

HALF-LIFE2!!!! :thumbdown:

Det har ikke kommet ut ennå, men likevel, ærlig talt! Hvor lenge skal vi vente... på den neste utsettelsen!

Om FarCry er spillet som ha skuffa deg mest av alle må du ha hatt heeeeelt urealistiske forhåpninger til det... Av denne typen spill synes jeg det skiller seg ut som et av de bedre. Som alle andre synes jeg de kunne tona ned monster-faktoren i spillet, men det er rett som det er jeg bare blir sittende og måpe fordi det ser så forbanna bra ut! Også fornøyd med feelingen på kontrollene.

Irriterende vrient til tider synes jeg, men det får jeg jo bare ta til meg!

Damn! kunne ikke si det bedre selv!!! monstra er fete, men det blir for mange!

De kommer også inn på et for tidlig stadie!!!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Har egentlig ikkje hatt noen særlige skuffelser i det siste. Eg regna med at Siden Far Cry hadde med monstre at det kom til å ødelegge spillet, siden eg syns sånne spille blir litt for urealistiske. Men der tok eg heldigvis feil, blei positivt overrasket faktisk over hvor bra monstra passet i spillet.

Lenke til kommentar
Har egentlig ikkje hatt noen særlige skuffelser i det siste. Eg regna med at Siden Far Cry hadde med monstre at det kom til å ødelegge spillet, siden eg syns sånne spille blir litt for urealistiske. Men der tok eg heldigvis feil, blei positivt overrasket faktisk over hvor bra monstra passet i spillet.

Akkurat... ;)

Lenke til kommentar

Har problemer med hakking "lagging" i TOCA Race Driver 2..

Det skjer på hver bane, på samme stedet i hver runde..

Jeg her: 2500+, 512 MB ram, Radeon 9800XT (ikke klokket).

Burde ikke være systemkravene det er noe feil med..

Noen andre som har samme problemet???

Endret av w0d00
Lenke til kommentar

Far Cry er ein av dei beste spela eg har spelt, nydeleg grafikk og spelbarheiten på topp. :thumbs:

Battlefield er ikkje så bra, ikkje den beste grafikken og det virkar som om det er bf 1942 berre at det er 20 år seinare i spelet. Men spelbarheiten er kjempe bra! :cool:

Lenke til kommentar

Synes City of Heroes var en skuffelse. Som sagt det går mest på forventningene og jeg hadde lest mye om det og sett for meg virkelige unike helter og slikt.

Så viste det seg at kostymene en kunne mekke egentlig var begrensa da mange besto av allerede ferdig set med klær som du bare kunne slenge noen fargemønster på. Videre var det ikke med kapper eller løse kleder i hele tatt. Så istedet for å skille deg ut så føler du deg heller som Generic Hero #439.

Slo fra meg det og gikk videre til å faktisk prøve å spille og blei overaska over hvor lite forskjell det var i superkreftene (mekka nok et dusin characters for å prøve meg fram).

Quest systemet er et pluss og lette kontroller, men jeg blei bare ikke hekta. Mulig at hele settingen ikke var min ting. Digger sci-fi themet til AO og PlanetSide, men denne byen var kjedelig syntes jeg.

Danny Disclaimer - spillet i seg sjøl er veldig bra på det det gjør PvE. Bare ikke min ting ^^ Trur det kan bli et av de sterkere mmorpg i år.

Endret av Monsoon
Lenke til kommentar
Jeg synes da Battlefield Vietnam var bra? Fint å få inn helikopterne. :thumbs: FarCry skal jeg ikke uttale meg om. (Jeg kunne sikkert sagt mye om det hvis jeg hadde prøvd det. :D )

Jepp. Totalt enig. :thumbs: Det duger ikke særlig i singleplayer, men det gjorde ikke BF heller....

Dumme bots....

Jeg synes BFV er helt konge.... men jeg har også andre ting å gjøre i fritiden, så spillene blir ikke studert og testet så nøye... :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Synes City of Heroes var en skuffelse. Som sagt det går mest på forventningene og jeg hadde lest mye om det og sett for meg virkelige unike helter og slikt.

Hmm.... mulig at du ble skuffet over dette spillet, men jeg kan ikke si at jeg har blitt skuffet over CoH. Opfyller alle mine forventninger til et spill som kommer ut på et marked som alleredet er overfylt.

Lenke til kommentar

Lasta ned Unreal Tournament 2004 demoen, å synes ikke d var noe bra i d hele tatt.. hørt mye bra om d, men nei, ikke min smak, CS er jo 10 ganger så morsomt, selv med boter:)

Men til de som ikke har prøvd Splintercell: Pandora Tomorrow, så kjøpe spillet, eller last ned demoen på gamershell.com. et DRITRÅTT spill, må være d tøffeste spillet jeg har spilt hittil..!

Lenke til kommentar
Men til de som ikke har prøvd Splintercell: Pandora Tomorrow, så kjøpe spillet, eller last ned demoen på gamershell.com. et DRITRÅTT spill, må være d tøffeste spillet jeg har spilt hittil..!

Har bare prøvd multiplayer demoen av dette spillet. Er det verdt det? Synes at demoen var über festlig. Artig å snike seg rundt og skyte en kamerat i ryggen uten at han i det hele tatt vet at jeg befinner meg i samme rom som han. :D

Lenke til kommentar

Har bare prøvd multiplayer demoen av dette spillet. Er det verdt det? Synes at demoen var über festlig. Artig å snike seg rundt og skyte en kamerat i ryggen uten at han i det hele tatt vet at jeg befinner meg i samme rom som han. :D

får lasta ned singleplayer demoen på gamershell.com.. er ett oppdrag på et tog, skikkelig tøft!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...