Gå til innhold

Farcry - en skuffelse


Anbefalte innlegg

Har ennå ikke prøvd farcry, trenger en bedre pc. Kjøper en eventuelt til sommern når forhåpentligvis flere av mine etterlengte spill kommer ut på markedet feks. Half Life2 og doom 3 og ikke minst STALKER når den tid kommer :D .

 

Uansett den beste historien jeg har møtt i et action type spill sålangt som jeg kan minnes var i Mafia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mafia ja, det er vel det eneste spillet jeg har orket å gå igjennom 2 ganger. Et vanvittig gjennomført og bra spill, skulle ønske flere spill brukte mer tid på karakterbygging og fremdrift i historien. Jeg har studert filmvitenskap så jeg vet hva jeg snakker om her (noen andre her inne later til å ikke ha peiling på det)

Far Cry mangler de viktigste ingrediensene for å skape interesse og identifisere seg med hovedpersonene og historien. Vi blir overhodet ikke kjent med denne Jack, og heller ikke hun kjerringen. Hvorfor i all verden skal man orke å redde henne? Vi vet jo ikke engang hvem hun er, bortsett fra en bitte liten filmsnutt i begynnelsen av spillet. Er klar over at en del av dere sikkert driter i dette, " det er jo tross alt bare et spill". Men for mange, inkludert meg selv er dette sentrale begreper som bør være tilstede for at interessen for spillet opprettholdes. Jeg respekterer alle de som liker Far Cry, men det må være rom for andre meninger også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...