abrj Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Jeg driver å planlegger et eget kabinett. Hvor finner jeg en hul trykknappbryter som passer til Lian Li LED Kit, Superbright? Jeg skal ikke, og jeg gjentar ikke, begynne å modde denne. Jeg trenger bare en enkel hul trykknapp (med fjæring). Knappen skal brukes til På/Av, og Reset Endret 29. april 2004 av abrj Lenke til kommentar
The Helper Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 mulig at det bare jeg som er treg her no... (sto opp klokka 4 i dag tidlig etter 3 timer søvn) Hva mener du med en HUL bryter?, jeg forstår at du skal ha en trykkbryter, men forstår ikke HUL-delen... sorry altså.... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Det kitet du viser til har jo to brytere med fjering i, så det eneste du trenger er jo selve pyntehetten. Den lager du fint selv. Jeg bruker selv slike i min worklog og der kan du se hvordan jeg har gjordt det. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Søren... Det ser ut som Microplex har sluttet å selge dette settet. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det da? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Det står jo grønt på grått: På Lager. Lenke til kommentar
McLords Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Dere... Jeg lurte på en ting... Har ikke så mye med det her å gjøre men.. Er det mulig å bruke en lysbryter til av/på knapp? Det hadde vært litt fett å skrudd på pc med en knapp på veggen. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) hos meg står det at det ikke er på lager. hvis man skal ha slike kan man dra på dynga. der er det mange kabinetter. disse har alt som settet inneholder. jeg har selv 2 av/på, 2 reset, 2 power leds, 2 working leds og 2 høytalere. hentet fra 2 gamle kabinetter Endret 13. juli 2004 av Haukeboe Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Dere... Jeg lurte på en ting... Har ikke så mye med det her å gjøre men..Er det mulig å bruke en lysbryter til av/på knapp? Det hadde vært litt fett å skrudd på pc med en knapp på veggen. det skal funke fint det. men da må du huske å slå bryteren på og av igjen med en gang, ellers så bare slår pc`n seg av. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Dere... Jeg lurte på en ting... Har ikke så mye med det her å gjøre men..Er det mulig å bruke en lysbryter til av/på knapp? Det hadde vært litt fett å skrudd på pc med en knapp på veggen. det skal funke fint det. men da må du huske å slå bryteren på og av igjen med en gang, ellers så bare slår pc`n seg av. Eller bruke en tilbakefjærende bryter Litt - AV TOPIC - Lenke til kommentar
The Helper Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 fikk ingen svar på den HUL-delen.. lurer forferdelig på hva det går ut på... Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Dem har sluttet å ta inn det lian li kittet, men dem skal kanskje ta det inn igjen, Sendte mail å spurte dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå