TempO Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Hei. Har et aldri så lite problem, som jeg hadde håpet noen kanskje kunne hjelpe med.. Jeg har akkuratt formattert maskina. lagt inn alt stæsj osv igjen. Har bare et problem og det er at når jeg skal se feks avi og mpg filer så vises ikke disse på TV'n. filene vises fint på Pc'n. Jeg har oxo bilde på tv, og den viser alt unntatt filen jeg skal avspille...Hva i all verdens land å rike kan dette være? Endret 29. april 2004 av tempoking Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hmmm.. husker når jeg hadde "klona" 2 skjermer og skulle spille av en film, så ble den bare vist på pc-skjermen. Dette var visst pga. at den var innstilt som en slags standardskjerm/hovedskjerm. Når jeg byttet slik at tv'en ble "hovedskjermen", funket filmen på tv'en, men ikke på pc-skjermen. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 ' date='29/04/2004 : 23:37'] Hmmm..husker når jeg hadde "klona" 2 skjermer og skulle spille av en film, så ble den bare vist på pc-skjermen. Dette var visst pga. at den var innstilt som en slags standardskjerm/hovedskjerm. Når jeg byttet slik at tv'en ble "hovedskjermen", funket filmen på tv'en, men ikke på pc-skjermen. Tror det er meget riktig. Lenke til kommentar
Mortsun Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Har samme problemet.. Kan det være noen drivere? Skjedde etter at jeg la inn FFDshow Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jepp. Når du er på "Display-oversikten" der du har Pc-skjermen og tv-skjermen og kan stille på dem (om de skal være klona, om den ene skal fortsette der den andre slutter, etc) er det et ikon som kan ligne på en record-knapp. Dette pleier som regel å si hvilken skjerm som skal være den "aktive". (o: Lenke til kommentar
TempO Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 wow...jammen var det ikke riktig jo men funka jo bra å clone før. litt kjiipt igrunn å skifte om på single skjerm hele tida menmen... Lenke til kommentar
snole Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Nå sier du ingenting om hvilket skjermkort du har. Og dette er ikke rette plassen å poste. Det er en egen del for skjerm og skjermkort. Men, jeg har clonet skjermen og TV'en på mitt FX5200. Så har jeg satt TV som full screen device. Da kommer filmen på TV'en. Lenke til kommentar
TempO Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 sorry, men gadd lixom ikke poste der når jeg ikke visste hva som var årsaken da...skjermkort drivere, fucked pc generelt osv..derfor synsjeg det passa ebst under "annet" mulig det er meg, menmen. jeg har et mx400 med 56.ettelleranet drivere Lenke til kommentar
TempO Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 men uansett....funka utriolig fett med full screen device takk skal dere ha folkens Lenke til kommentar
snole Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Bra det funka.... Ett fett for meg hvor du poster, men du kan regne med at en MOD retter en formanende pekefinger mot deg. I alle fall. Kos deg med film Endret 29. april 2004 av snole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå