Nitrius Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Etter at jeg har begynt å spille far cry så syns jeg alle andre spill har blitt så dårlige, spesielt vis jeg ser på grafikken, prøvde å spille litt BF1942 isteda men det orka jeg ikke, greide bare ikke å spille det, noen andre som opplever det samme som meg eller? Far cry er er svimlende bra spill Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Etter at jeg har begynt å spille far cry så syns jeg alle andre spill har blitt så dårlige, spesielt vis jeg ser på grafikken, prøvde å spille litt BF1942 isteda men det orka jeg ikke, greide bare ikke å spille det, noen andre som opplever det samme som meg eller? Far cry er er svimlende bra spill Føler absolutt med deg Etter at jeg spilte gjennom spillet så tok jeg en titt på noen filmer av True Crime for PC.. Det var nesten som å få syre i øynene! Neste jeg gleder meg til nå er Half Life 2 og Doom 3, som heldigvis holder en høy standard. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 jepp samme problemet her. det vart litt av det samme problemet etter at eg spelte max payne 2, etter det kunne eg ikkje spele andre spel pga det var ingen spel med så bra fysikkmotor. det einaste spelet som kan måle seg med far cry er vel stalker. heldigvis er det ikkje så altfor lenge til det kjem (26 september) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 ttt: Gjør du ikke annet enn å skryte av Stalker, du? Jeg synes jeg ser at du skryter av Stalker hvor enn jeg ser deg poste. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 ttt: Gjør du ikke annet enn å skryte av Stalker, du? Jeg synes jeg ser at du skryter av Stalker hvor enn jeg ser deg poste. stemmer det. det hendar av og til at eg skryter litt av far cry og da. stalker= Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Har du prøvd en demo eller noe av Stalker, siden du er så sikker på at det er "best" ? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Har du prøvd en demo eller noe av Stalker, siden du er så sikker på at det er "best" ? har nok dessverre ikkje det nei, da det ikkje er nokon lovlege demoar ute. men eg har sett stort sett alle filmar/bilder av det+ at eg har lest det som er og lese om det. så eg har fått eit vist inntrykk av korleis det vil bli. og vist det blir 1/1000 av det det lover, så vil det bli det beste spelet nokon sinne (då tek eg med komande spel som det er gitt ut info om) eg skal sjølvsagt melde meg på betatestingen og. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 jeg er og EVIG STALKER fan uten og ha prøvd noe demo Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg så en stalker video en gang, blei ikke spesielt imponert... Og hvorfor er grafikk så viktig egentlig? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg så en stalker video en gang, blei ikke spesielt imponert... Og hvorfor er grafikk så viktig egentlig? Realisme Lenke til kommentar
TDK Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Jeg så en stalker video en gang, blei ikke spesielt imponert... Og hvorfor er grafikk så viktig egentlig? Et spill med dårlig grafikk blir mindre realistisk og dermed (synes jeg) kjedeligere.... Endret 3. mai 2004 av TDK Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg så en stalker video en gang, blei ikke spesielt imponert... Og hvorfor er grafikk så viktig egentlig? Et spill med dårlig grafikk blir mindre realistisk og dermed (syne jeg) kjedeligere.... enig med deg der TDK Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Er einig med ttt at stalker er veldig bra, har også sett det meste av filmar og bilder av stalker. Stalker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå