Master Casemod Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) INENTING Endret 3. juni 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hva med å skjule lysene slik at du ikke får den blendinga. det har iallefall jeg gjort. Syns det ble bedre da..... har du virkelig ikke gjort noe annet enn å sette inn noen lys? Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hva med å skjule lysene slik at du ikke får den blendinga. det har iallefall jeg gjort.Syns det ble bedre da..... har du virkelig ikke gjort noe annet enn å sette inn noen lys? mhm man skal ikke kunne se rett på lysene ! Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 jeg har modda et vindu foran i kabinettet.... jeg hadde problemer med å sette inn den 30cm lange uv'en så jeg plasserte den ved vinduet... Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Hvorfor kaller du deg master casemod, når det eneste du har gjort er å satt i noen katoder? Og modda et vindu som ikke viser på bildet edit: la til noe... Endret 30. april 2004 av alex503 Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Du trenger virkelig ett nick skifte... Får du skjult katodene vil det nok bli bedre.. Skjule kablene er også en ide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå