cky_bob Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hallo! Jeg lurer litt på nånr Neonode kommer på det norske markedet. Har noen av dere litt informasjon om Neonode N1? MvH Espen Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Hallo! Jeg lurer litt på nånr Neonode kommer på det norske markedet.Har noen av dere litt informasjon om Neonode N1? MvH Espen det meste som er å oppdrive om N1 står på siden, www.neonode.com. Desverre umulig å si når den kommer, ettersom den bare blir utsatt og utsatt. Men de sier den skal komme til sommeren tror jeg, og da får man den KUN fra deres webshop. WHEN WILL N1 BE DELIVERED? N1 will be available in the market in 2004. Endret 29. april 2004 av arehei Lenke til kommentar
cky_bob Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Takk for svaret!! Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Den skulle vel egentlig ha kommet for 2 år siden? Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Stemmer Tror April 2002 var det første lanserings-tidspunktet som ble sagt da den ble presentert. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Etter to år synes jeg ihvertfall Neonode kunne påkostetet seg Bluetooth og vibrator. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Ikke misforstå: N1 ser fin ut osv, men jeg tror ærlig talt at de burde mekke sammen/lansere en ny/forbedret N1, med mere funksjoner og "godsaker" for å klare å møte presset. Hvis den kommer så vil den jo nok være i salg i ca. 1 år, og jeg tviler at N1 vil klare å stå imot "tidens tann" så godt, mislykkes N1 salgsmessig er jo Neonode litt i fare.... Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 den veier vel bare 81g eller noe og den er så sinnsykt fin. Tror jeg selger/bruker P800 som reserve telefon og kjøper N1. Men jeg venter nok noen uker. Vis det er noen software eller Hardware problemer må den vel sendes utenlands osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå