TheDarkListener Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Robert Noen som forresten har hørt den "robert er en neger-sangen" ? Den er litt tøff. "Robert, ar do neger?" Endret 2. mai 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
karamba Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Lars her Oj! Hadde jeg møtt deg på gata, tror jeg at jeg ville antatt at du var ei jente... Jaran her. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Lars her Oj! Hadde jeg møtt deg på gata, tror jeg at jeg ville antatt at du var ei jente... Jaran her. hmm.. Vist du hadde møtt meg på gata, ville du antatt at jeg var en PINGVIN? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jonas, uten parantezer. (LOL) Mange unger som heter det nå for tiden. Alastor, Ghost in the Shell som avatar eller? Lenke til kommentar
karamba Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 hmm..Vist du hadde møtt meg på gata, ville du antatt at jeg var en PINGVIN? Selvfølgelig! (eller bare tidd stille om hva jeg trodde jeg så, og gått hjem og lagt meg..) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) MARIUS: Latin name meaning "male" or "manly." Typisk navn i Bergen blandt '88-generasjonen. Det er tre stykker i klassen pluss meg som heter Marius Hadde tre stykker i klassen min på ungdomskolen som het Marius så det er nok vanlig blandt 87 folka og på østlandet... Heter Anette da, for de som ikke gjetta seg til det Anette er et kjedelig navn selv om det kommer fra "Antoinette" , vil hete noe annet. Har kjedelig etternavn også Endret 2. mai 2004 av Anette_87 Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 ...........vil hete noe annet. Har kjedelig etternavn også Ifølge mailen din, Olsen.. Ganske vanlig navn det ja.... Velkommen i klubben.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Håkon heter jeg. Har enda ikke funnet noe som rimer på navnet mitt Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Håkon heter jeg. Har enda ikke funnet noe som rimer på navnet mitt såkorn? er et ord det? ikke helt lovlig riming menn.... heter Torgeir jeg. Det rimer med porgeir, i følge lillesøstra til en kompis. hva DET betyr vet jeg iaffal ikke.. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Rå korn ? edit: må ha hatt denne topicen oppe lenge, Torgeir slo meg med 10 min jo Endret 2. mai 2004 av LoS Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Vet dere hva? jeg heter Fredrik Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Vet dere hva? jeg heter Fredrik no shit, sherlock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg