tadcomp Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Robin Sikker på at det ikke er Richard Dean Anderson? Eller Angus Anyway, mitt navn er så meget som Odd Erik Lenke til kommentar
TDK Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Benjamin her.... sammen med 3329 ander personer i norge... Og det er 5 andre som heter Benjamin Christensen... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hvorfor lever denne tråden ennå? Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 fordi den vil. jeg heter forresten Gjermund. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hvorfor lever denne tråden ennå? Fordi telletråder er lov Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Holger Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 You are so wrong Holger I am over Lenke til kommentar
jocke Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hva er poenget med å diskutere hvem som er øverst? Alle vet jo at det er meg. Joachim her forresten. Eller jocke om du vil. Noen foretrekker også jallakim. You choose. Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Robert Noen som forresten har hørt den "robert er en neger-sangen" ? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Ja, jeg har hørt om sangen, og makan til elendig sang skal man lete lenge etter Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Wegard Jacobsen (med dobbel V ja)er en av de få i norge som heter akkurat det. Det er 3, 2, 1 eller 0 menn som har Wegard som første fornavn, og Jacobsen som etternavn. Du søkte på mannsnavnet: Robin Karlsen Det er 3817 menn som har Robin som første fornavn. Det er 2872 menn som har Robin som eneste fornavn. Det er 34 menn som har Robin som første fornavn, og Karlsen som etternavn. Det er 22 menn som har Robin som eneste fornavn, og Karlsen som etternavn. Det er 22700 som har Karlsen som etternavn Det er 34 menn som har Robin som første fornavn, og Karlsen som etternavn. Faen så irriterende at så mange heter nøyaktig det samme som meg, dog jeg heter Alexander til mellomnavn.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hyronimus Torjus Fabian Graasvold Heyerdahl her. Noen andre med lange navn her? eller er jeg den eneste med navn som ikke får plass på skjemaer osv? Tja.. Alexander Halling van der Padt (Har svart tidligere i tråden men) Mitt er ikke så langt da; Bjørn Erik Fredriksen Stavnes Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Faen så irriterende at så mange heter nøyaktig det samme som meg, dog jeg heter Alexander til mellomnavn.. Hehe, som sagt, jeg er den eneste i Norge med mitt navn Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Virker som om navnet mitt er et 90-tallsnavn Hehe, som sagt, jeg er den eneste i Norge med mitt navn Mee 2 Endret 2. mai 2004 av jallakim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg