schmelck.no Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Robin Sikker på at det ikke er Richard Dean Anderson? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Robin Sikker på at det ikke er Richard Dean Anderson? Tror da ikke det... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 huh! "KRISTIAN, KRISCHANR, KRZYSZTOFR, KHRYSTIYANR: Christian" Mitt navn betyr "Christian"? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Mitt navn betyr "Christian"? Fra latin: Christianus som betyr: en som hører Gud til/en kristen. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Frederic Meg også Fra france eller noe? Viva le France Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hyronimus Torjus Fabian Graasvold Heyerdahl her. puh, for et slit det var og skrive... Eller Fabian. Noen andre med lange navn her? eller er jeg den eneste med navn som ikke får plass på skjemaer osv? Tja.. Alexander Halling van der Padt Har egentlig ALDRI møtt noen som klarer å skrive navnet mitt på første forsøk når jeg sier det, så jeg pleier å si at jeg godt kan skrive det selv Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Wegard Jacobsen (med dobbel V ja) er en av de få i norge som heter akkurat det. Det er 3, 2, 1 eller 0 menn som har Wegard som første fornavn, og Jacobsen som etternavn. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Kasper her Noen som heter Jesper og Jonathan her? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Torbjørnnorrønt(norsk) navn som betyr noe som tordenbjørn eller noe sånt... Finn meningen med ditt navn:Names I følge den betyr navnet mitt "Familiebeskytter av rikdom" (Ole Edvard) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Torbjørnnorrønt(norsk) navn som betyr noe som tordenbjørn eller noe sånt... Finn meningen med ditt navn:Names I følge den betyr navnet mitt "Familiebeskytter av rikdom" (Ole Edvard) Mitt navn betyr "Bonde" (Jørgen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg