Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Noen her som samler på filmplakater her? I så fall, hvilke har dere? Selv har jeg av Trainspotting, The Matrix, Pulp Fiction, 25th hour, The Two Towers, Reservoir Dogs, Fellowship of the Ring x 2, The Matrix: Reloaded, The Man Who Wasn't There, Kill Bill: Vol. 1, Good Will Hunting. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Orginale kino-plakater? Jeg har vurdert å begynne å rappe med meg sånne. Ellers har jeg en Trainspotting plakat, oransje og hvit - hvor det står Choose life. Choose a job. etc etc Vanvittig fet. Pluss den lille plakaten som følger med Trainspotting 'The Definitive Edition'. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Matrix Reloaded, har alle Ellers satser jeg på å få kjøpt meg Kill Bill 1 & 2 i løpet av sommeren Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Ellers har jeg en Trainspotting plakat, oransje og hvit - hvor det står Choose life. Choose a job. etc etc Det er den jeg har også. Liker plakaten bedre enn filmen. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Ellers har jeg en Trainspotting plakat, oransje og hvit - hvor det står Choose life. Choose a job. etc etc Det er den jeg har også. Liker plakaten bedre enn filmen. Filmen er jo genial! Plakaten er reflekterer den sublimt geniale følelsen av euphoria man kjenner etter å ha sett den første gangen, på en ganske platonisk måte. Hvis du har en utilitaristisk livsoppfatning, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Matrix Reloaded, har alle Ellers satser jeg på å få kjøpt meg Kill Bill 1 & 2 i løpet av sommeren Let's do... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå