fredriku Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 altså, har denne nå på 1.6vcore, og 2.2ghz (220x10) har hovedkortet i profilen min og håper noen kan gi meg tips til å komme høyere! minnet er Kingston HyperX PCX3500! så om noen er kommetr høyere, eller kan hjelpe meg med dette, blir jeg svært takknemmelig! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Blir det ustabilt, med ved høyere FSB? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Men ingen av de nåværende hovedkortene for amd 64 har pci/agp lock. Vil ikke så høy fsb skade skjermkortet eller andre pci enheter? Lurer fordi jeg selv klokker min 3200+ til 2250 lett men jeg tør ikke å kjøre på den hastigheten leng siden jeg er redd for skjermkortet.... hvor høy fsb kan man ha før det kan bli skadelig for skjermkortet? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Men ingen av de nåværende hovedkortene for amd 64 har pci/agp lock.Vil ikke så høy fsb skade skjermkortet eller andre pci enheter? Lurer fordi jeg selv klokker min 3200+ til 2250 lett men jeg tør ikke å kjøre på den hastigheten leng siden jeg er redd for skjermkortet.... hvor høy fsb kan man ha før det kan bli skadelig for skjermkortet? jeg har et nforce3 kort da men.. funker fint.. men er litt ustabilt.. grunnet ikke så bra kjøler.. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Kjøp deg Thermaltake Venus på komplett, da får du ihvertfall ned temp'en Btw, hissig bra OC der, Fredrik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå