Tiesto Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) sliter me og få den over i bridge modus, når jeg går på easy setup og bridge enthernet så mister jeg internetten. hva gjør geg galt noen som vet? vill deaktivere routern i modemet Endret 29. april 2004 av Tiesto Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 sliter me og få den over i bridge modus, når jeg går på easy setup og bridge enthernet så mister jeg internetten. hva gjør geg galt noen som vet? vill deaktivere routern i modemet Regner med at dette er online ADSL, når du setter den i brige må du selv ringe opp med en PPPoE-klient via egen router eller maskin. Får du lys på sync-lampa når du setter den i brige? Lenke til kommentar
Tiesto Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 (endret) ja den lyser grønn ,ja det er online adsl Endret 29. april 2004 av Tiesto Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 ja den lyser grønn ,ja det er online adsl Hva skjer når du "ringer" opp med PPPoE? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå