Gå til innhold

Krekar-Løft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Krekar er teit, anmelde hu fordi hu løfta han :blink:

Selvfølgelig er han teit... :roll:

Akkurat i denne saken her, er jeg på Krekars side. Det var respektløst. Religion, skikk og kultur bør respekteres, og i denne saken synes jeg det var uforskammet.

Jeg er sterkt imot Krekars syn på kvinner, for jeg finner det meget nedlatende, men likevel var dette ikke riktig.

Lenke til kommentar

Krekar sin oppdragelse går nok på at kvinner skal være underordnet menn.

Hadde det vært en mann som løfta ham hadde det neppe vært så krenkende.

I noen land blir man bare ledd av hvis man begynner å preike om vår likestilling, det må vi bare godta. Når du blir innprenta fra barnsben av at en ting er rett fordi det bare er sånn, da blir man sjokkert hvis noen fra en helt annen kultur bare bryter seg på deg.

F.eks. blir nordmenn arrestert/bøtelagt i hopetall i Hellas for å vise puppene på stranda. Der er det sett på som blotting.

Eller at nordmenn sitter og drikker seg fulle på formiddagen på bar i Tyrkia, og blir uglesett av lokalbefolkningen der sånt er helt uhørt.

Det er liksom litt av den norske folkesjela å bare brøyte seg frem der vi vil.

Norske pensjonister som bor i Spania et par mnd i året syter og klager over at det er så mange utlendinger der de bor som ikke respekterer dem og brunosten sin, der de sitter og skuler i gruppene sine, og forlanger at folk skal respektere at de vil feire 17. mai med norske flagg i gatene.

Vi er jo "best". Vi har lov å "blotte" oss i offentlighet, da er det sikkert normalt i resten av verden også. Shabana er vokst opp i Norge og har mye norskere normer og vaner enn Krekar.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Akkurat i denne saken her, er jeg på Krekars side. Det var respektløst. Religion, skikk og kultur bør respekteres, og i denne saken synes jeg det var uforskammet.

Jeg er sterkt imot Krekars syn på kvinner, for jeg finner det meget nedlatende, men likevel var dette ikke riktig.

Teit tror jeg er akkurat hva han IKKE er. Han utnytter søkelyset maksimalt til å skaffe seg popularitet og anseelse blant muslimer i norge.

Lenke til kommentar
Krekar sin oppdragelse går nok på at kvinner skal være underordnet menn.

Hadde det vært en mann som løfta ham hadde det neppe vært så krenkende.

Det er jo akkurat det som er poenget. Hans syn er at man ikke skal røre kvinner man ikke er i familie med, altså kone eller slekten...

Han ble løftet mens familien hans så på! Selvsagt var dette krenkende. At Krekar er ute etter oppmerksomhet og status, tviler jeg ikke på, men i denne saken er jeg på hans side...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er mye lettere å løfte ham ved bruk av laptop, fant jeg ut.

Edit: 1.95

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Unnskyld meg....Jeg mener ikke at en skal overse og ikke respektere andres religioner...Men nå bor Krekar i Norge, og da kan han ikke bare komme her med disse anmeldelsene sine! Herrligheten!

Er rett og slett latterlig! :wow:

Dommer'n som skal bedømme dette her kommer vel til å sitte å le...."jeg anmelder Shabana Reman, på grunnlag av at hun løftet meg......." :p

Er jo ren galskap hvis han får "godkjent" denne anmeldelsen...Er mye verre ting som folk har anmeldt,som ikke blir "gokjent"...(finner ikke et annet riktig ord....)

Lenke til kommentar

Unnskyld meg....Jeg mener ikke at en skal overse og ikke respektere andres religioner...Men nå bor Krekar i Norge, og da kan han ikke bare komme her med disse anmeldelsene sine! Herrligheten!

Er rett og slett latterlig! :wow:

Dommer'n som skal bedømme dette her kommer vel til å sitte å le...."jeg anmelder Shabana Reman, på grunnlag av at hun løftet meg......." :p

Er jo ren galskap hvis han får "godkjent" denne anmeldelsen...Er mye verre ting som folk har anmeldt,som ikke blir "gokjent"...(finner ikke et annet riktig ord....)

Enig. Her i norge kan de ikke vente at sånt skal respekteres. Da kan det komme folk fra alle slags rare sekter og forlange at alt de står for skal respekteres, og kan anmelde hvis noen gjør noe som krenker detres skikker, samme hvor teit det er.

Hvis denne anmeldelsen vinner fram, kan man jaggu begynne å anmelde for mye rart altså. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...