uranus Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hei! Jeg prøvde å importere en WMV film til LE, men det gikk ikke. Er det en måte å få det til å fungere? Takk for svar! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 LE == hvaforno? -- Dessuten, er ikke mye lurt å bruke WMV, er ikke en codec for videoredigering. Greit nok at det er lett for nybegynnere å legge ting ut med WMV, men jeg anbefaler alle som har mulighet til å bruke en kodek som XviD(el. DivX) til å heller gjøre dét.. WMV filer er ikke laget for å bli redigert, ikke XviD og DivX heller - men det er mulig å få dem konvertert til en annen type fil med et program som VirtualDub for Windows eller mencoder for Linux. Kodek trøbbel? Da er nok VirtualDub programmet en bør gjennom om en bruker Windows Lenke til kommentar
uranus Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 LE = PInnacle Liquid Edition Har noen filmer fra før som er wmv som jeg vil importere til LE. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 som sagt, virtualdub vil kunne hjelpe deg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå