B4stian Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 en kompis av meg har en bærbar pc, for en stund siden kom det en liten svart firkalt midt på skjermen, når han beveger musen på den går musen under firkanten.. noen som har vært bort i liknende eller har noen tips til hva som kan gjøre det bra igjen?? Lenke til kommentar
krest Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 hvor stor er denne "prikken" hvis den er liten kan det jo hende at det er en pixel som er gåen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 det trodde jeg også, men kameraten min påstår at den er større enn det... men jeg tror at han har kødda det til azz.. en skjerm blir jo ikke plutselig sånn! Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Tipper det er døde pixels Endret 30. april 2004 av Stian2345 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Tipper det er døde pixels jepp, tenker jeg også, alle lcd-skjermer som ikke er sånn "super-lcd" må jo tåle at 4-5 pixels dør etterhvert.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 den firkanten er rar, skikkelig rar. for hvis han går inn på f.eks. counter strike forsvinner den... jeg tror pcen hans trenger en formatering.. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Noen gang viser kun døde pixler på visse bakg. farger. Kanskje du har en død pixel som kun viser når du spiller spill med svart farge... At den f.eks lyser rødt da.. Døde pixler er i alle farger. Noen viser godt, noen viser ikke så godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå