Gjest Slettet+1242 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 hallo. jeg lurte på om noen som har samma skjermkort som meg kunne forklart meg hvordan de insatlerte det i pc'en.... jeg får ikke noe bilde på skjermen min... hvis ikke det funker som dere sier så er jeg siker på at det er defekt.. Tusen takk! Mvh Torstein + jeg vet at det står steg for steg i manualen, men.. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Du har satt skjermkabelen i kortet? Har vært borti flere som har satt skjermkabelen i bla en inngang på hovedkortet, for så påstå at de har fått et defekt skjermkort. Eller så kan du følge denne: http://www.hardware.no/guider/pcbygg/index12.html Endret 29. april 2004 av orjanos3.16 Lenke til kommentar
3c900 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Plugget i strømkabelen også? Vet ikke om det gir bilde uten strømkabelen koblet på men antar at den ikke gjør det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 det er dette jeg ikke vet....kortet mitt har et bittelitt komplisert (for meg ) strøm system...og jeg vet ikke om jeg har gjort det riktig..... det er derfor jeg ville høre med en som hadde samma kort... Tusen takk Mvh Torstein Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Kortet fra skjermen skal inn i skjermkortet ditt, bak på maskinen, der det eneste stedet den passer. Strømkontakten skal inn bak på kortet, inne i kabinettet. Men uansett så kommer det opp en feilmelding om du ikke har satt i denne. Har du skrudd på skjermen? Maskinen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 ok...det kan jo jeg...jeg mener strømmen inne i kabinetter...jeg har 3 ledninger jeg må plasere her inne Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 3 ledninger jeg må plasere her inne ! mener du 3 ekstra ledinger som kommer fra strømforsyningen ? du trenger bare 1 leding til kortet ditt,den skal plaseres bak på kortet. slik at du får strøm til det. har du satt i kabelen fra skjermen til skjermkortet ditt(bak på toweret) ps:er du usikker,se i boken som fulgte med grafikkortet ditt. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 du skal putte inni en slik som er til venstre på dette bildet: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå