Koffe Skrevet 29. april 2004 Rapporter Del Skrevet 29. april 2004 beklager, dette er ikke en mod. Ferdig kabinett og 2 katoder.. en bra start er det riktignok. Sinnsvakt rot også, Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 29. april 2004 Rapporter Del Skrevet 29. april 2004 Kan noen hjelpe meg og lete? jeg finner ikke casemodden.. ser bare et kabinett.. Ser du ikke det da? Han har da faktisk satt inn 2 stk KATODER Moddingskills Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 29. april 2004 Rapporter Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Ferdigkjøpte kabinett har lite med Case-Mod`s å gjøre..... (Med innslengt hardware, som også inkluderer katoder som bare er satt inn uten å fremheve spesielle ting). En mod er når du har gjort noe med kabinettet. Eks. med Dremel, stikksag, borremaskin eller lignende. Ett ferdig Raidmax med vindu er ikke akkurat en "Master Casemod". Endret 29. april 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 29. april 2004 Rapporter Del Skrevet 29. april 2004 Dette har vi lest før, folk som er stolte av å ha satt inn 2 neonlys ( ) LOL Lenke til kommentar
monstar Skrevet 29. april 2004 Rapporter Del Skrevet 29. april 2004 en ferdig mod er en dårlig mod..sånn er d! Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 29. april 2004 Rapporter Del Skrevet 29. april 2004 Det er tråder som dette som har gitt meg fordommer mot Raidmax At noen synes det er kult synes jeg er greit, men å kalle det en "Case Mod" er vell å gå litt langt Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 29. april 2004 Rapporter Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Radimax er sikkert greie kabinetter, men å sette inn 2 katoder og kalle det en casemod, for deretter å skryte av det på forum blir rett og slett for dumt. Så master casemod (eller hve det var du kallte deg): Edit: dårlig forulering Endret 29. april 2004 av HiddenDragon Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 halloo.. hjelper ikke bare å bytte treadnavn da smarten.. får vel ta kontakt med moderator jeg og få de til å fjerne / flytte denne treaden Lenke til kommentar
insider Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 En mod er når du gjør drastiske endringer på ditt kabinett ikke bare setter inn 2 katoder og en vifte kontroll..... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Jeg har forståelse for at du synes det er tøft og er stolt av det, men alle her har sett ett sånt før. Det blir posta alt for mange ferdigmodder som er satt inn katoder i og det er veldig irriterende, frem med stikksaga du, gjør det ugjenkjennelig og kom tilbake med bilder. Edit, Insider: Det er en modd så lenge du har modifisert det som var fra før. f.eks. første modden min var ett 120mm viftehull, det var der ikke fra før og da ble det en mod. Trenger ikke å være noe drastisk endring. Endret 30. april 2004 av Yngvejos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå