Gå til innhold

Logitech USB mus å ABIT KT7Raid HK

Anbefalte innlegg

Har nettopp hatt systemfeil på min DURON 600,128Mb RAM,Abit KT7Raid, Geforce2Ti,IBM45Gb,IBM61Gb,Plextor24Brenner,Toshiba 40/8 DVD... på grunn av en powersuply Som gikk til H...... Under mine forsøk på å finne ut hva som ikke virket :/ har noe oppstått.. Når jeg endelig fikk tak i ny strømforsyning startet greia, men ingen ting virket. Etter systemdisk ol fikk jeg endelig alt opp (Win me) Men Logitech USB musa mi har lagt seg på ryggen å streika :sad: Noen som har en ide om hva dette kan skyldes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å resette bios, avinstallere mouseware og reinstallere bios.

Slikt brukte bare å skje om jeg plugga ut strømmen, og da var det på en ps2 mus... fungerte alltid etter en reboot når jeg plugge inn musa rett ETTER pipet, alltså, PIP - PLUGG INN PÅ EN GANG FOR SVARTE SVINGENDE :smile:

Prøv! Kanskje det fungerer for deg også?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Løsningen var like enkel som den var genial :smile:

Etter å ha gitt F... slettet jeg alt og tenkte jeg skulle prøve XP (serveren min hadde d, men jeg føler jeg ikke finner fram...) Som sagt så gjort... KRISE!!! musa var like dø!! :sad:

Etter seriøs Hodekløing, masse banning å litt grisekjøring med bil (hjelper alltid :wink: )

satte jeg meg ned igjen. inn i bios.. Nøye gjennomgang av alle mulige "options".. Å der... langt inne i biosen en plass....

USP PORTS:

Disabled

HELV...

Endret til enabled å vipps alt funka :smile: :smile:

Så nå er det bare å finne ut av XP så blir nok alt bra igjen. Men uansett "McGyverløsningen har hjulpet på mange andre ting tidligere :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...