Gå til innhold

våpen-comboer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

våpen comboen som passer best til meg er -colt-deagle-

skulle man rushe synes jeg -colt-glock- er det beste valget

sniper combo syns jo jeg(kanskje de fleste andre og) er -awp-usp-

men dette er hva jeg syns..

kom med flere svar om våpen-comboer til din spillestil!

hva er det cpl folka bruker mest tro? :hmm:

Lenke til kommentar
AWP  og Deagle..

på 1.5 (muligens og 1.6) er der en bug som gjør at du kan skifte mellom AWP og deagle øyeblikkelig, uten å måtte vente på at våpenet blir dratt opp, dette gir en ganske diger fordel ;)

I 1.5 var det sånn med deagle og colt i hvert fall vet jeg. Men det du glemmer (ikke vet?) er at du ikke får (fikk) brukt våpenet noe tidligere allikevel...

Det blir som med silencer på colt, hvis du tar den på, slenger fram kniven, og skifter tilbake er silenceren der, men den nekter å skyte før x antall sekunder har gått!

Edit: Bugen eksisterer i 1.6 både med awp+deagle og colt+deagle ;)

Endret av nr.4
Lenke til kommentar

Siden fastswap har blitt fjærna i den nye updaten så må jo USP - AWM være bedre enn Deagle - AWM ettersom man da har kraft + hurtighet og treffsikkerhet.

Med AWM Deagle har man kraft + kraft.

Men jeg bruker ikke AWM så jeg vet ikke om fastswap er fjærna. bare hørte noe om det. :roll:

Lenke til kommentar
AWP og Deagle..

på 1.5 (muligens og 1.6) er der en bug som gjør at du kan skifte mellom AWP og deagle øyeblikkelig, uten å måtte vente på at våpenet blir dratt opp, dette gir en ganske diger fordel ;)

Dette kan du gjøre hvis du har silencer på colten og dgl seff

Lenke til kommentar
AWP  og Deagle..

Du vet at du faktisk må vente den tiden animasjonen faktisk tar før du kan skyte , og det gir dermed ingen fordel :roll:

Lenke til kommentar
AWP  og Deagle..

Du vet at du faktisk må vente den tiden animasjonen faktisk tar før du kan skyte , og det gir dermed ingen fordel :roll:

Vet det, men jeg liker det bedre fordet :p

Og ja..Glocken er faktisk mye bedre enn USP.. Er så digg å ta jogge HS med burst på glocken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...