ArmenMinAU Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Morn morn! Hva er den største host'en til gnutella? ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang. Og hva er en host? - Blib## Endret 30. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
jokki Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Regner med du mener klient. Gnutella er et desentralisert nettverk i samme grad som FastTrack. Gnutella er UT, mens Gnutella2 er på vei INN. Den beste klienten må være shareaza eller gnucleus siden disse to støtter både g og g2 Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Nei jeg mener host.... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Tror jeg vet hva du mener, du mener connection den du kobler til ikke sant? Det skal spille ingen rolle hvilken eller hvilke du tilkobler deg Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Ja, jeg skjønner det - men jeg bruker BeOS og på gnutellaen her må man skrive inn hosts siden de som ligger inni programmet ikke virker lengre Kan ingen bare gi meg en host som virker og som er bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå